با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و برخی مسئولان استانی مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد روز (سه‌شنبه) دهم خردادماه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶ 31 May 2023

روز گذشته در حالی انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد که به عنوان جنجالی ترین انتخابات کشور مطرح است ، برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره این انتخابات و حواشی پیرامون خداداد افشاریان ارائه داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی تاج در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد در خصوص برگزاری انتخابات بعد از لغو در روز شنبه و با ۷۲ ساعت تاخیر گفت: دو دستگاه صلاحیت کاندیدا را برای ریاست هیئت فوتبال را رسیدگی می‌کنند، اینکه چیزی به عنوان فساد و مسائل جانبی مطرح شود این دستگاه‌ها رسیدگی می‌کنند و به خصوص در مورد استان کهگیلویه و بویر احمد مفصل با این مجموعه‌ها صحبت داشتم چیز قابل احصایی که عنوان کنند به ما ارائه ندادند و به همین خاطر هم ما انتخابات‌مان را برگزار کردیم.

وی در ادامه گفت: مرجع رسیدگی به این مسائل فدراسیون فوتبال نیست. دستگاه‌های مربوطه در مورد آقای افشاریان چیزی را متوجه ایشان ندانستند و هر دو تایید کردند. زحمات آقای پرویز موسوی را از نزدیک دیده‌ام و شاهد بودم که ایشان زحمات زیادی کشید، ورزشکار را کمک کرد، ساخت و چک داد که اذیت‌ها و گرفتاریی‌هایی برای او درست شد و نسبت به او بی‌مهری شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: توصیه به همه استان کهگیلویه و بویر احمد این است که به فکر سازندگی و برنامه‌ریزی برای مجموعه فوتبال استان باشید. از آقای افشاریان به عنوان رئیس هیئت فوتبال انتظار دارم که حضور فیزیکی بیشتری در استان داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این مجتمع انتخاباتی گفت: برخی سعی کردند انتخابات هیات فوتبال را به حاشیه ببرند، اما افرادی که کاندیدای مجتمع فوتبال هستند همه از نخبگان ورزشی هستند.
عین‌الله دهقان با بیان اینکه هر کسی که انتخاب شود باید از حقوق جوانان استان دفاع کند، افزود: سایر افراد نیز رئیس مجتمع فوتبال را در رسیدن به اهداف و برنامه‌ها یاری کنند.
مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با حضور دو نامزد انتخاباتی خداداد افشاریان و سیاوش باقرنژاد برگزار شد که در پایان خداداد افشاریان با کسب اکثریت آرا (۲۰ رای) برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت فوتبال انتخاب شد.
خداداد افشاریان در دوره قبل نیز ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار