مدیرکل تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
مدیرکل تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۳۵۰ میلیارد تومان از کارفرمایان بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی استان طلب دارد.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۴ 31 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رسول چراغ سحر بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از این میزان، ۱۵۰ میلیارد تومان آن از بخش خصوصی است و در صورتی که برای پرداخت اصل بدهی بیمه‌ای، تعداد اقساط ماهیانه ۱۲ ماه انتخاب شود، کارفرما از صد درصد بخشودگی جرایم برخوردار می‌شود.

وی بیان داشت: اگر کارفرما بخواهد در ۱۸ ماه اقساط بدهی خود را پرداخت کند از ۸۵ درصد بخشودگی جرایم استفاده می‌کند و چنانچه تعداد اقساط را ۲۴ یا ۳۶ ماه انتخاب کند به ترتیب از ۷۵ درصد و ۵۰ درصد بخشودگی بهره‌مند می‌شود.

چراغ سحر تصریح کرد: کارفرمایان متقاضی استفاده از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای در استان تا پایان مرداد ماه می‌توانند اصل بدهی بیمه‌ای خود را به صورت نقدی پرداخت و یا اینکه بر اساس توافق با شعب سازمان روش پرداخت اقساطی را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: کارفرمایان متقاضی استفاده از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای تا پایان مرداد ماه می‌توانند اصل بدهی بیمه‌ای خود را به صورت نقدی پرداخت کنند و با توجه به برنامه راهبردی دولت سیزدهم در زمینه بهبود شرایط اشتغال، این طرح با محوریت حفظ اشتغال موجود کارگاه‌ها اجرایی می‌شود و کارفرمایانی مشمول استفاده از این تسهیلات خواهند بود که حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط بدهی، به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه بر مبنای لیست اسفندماه سال ۱۴۰۱ و ارسال لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه در دوره تقسیط اقدام کنند.

چراغ سحر تصریح کرد: کارگاه‌هایی که بر مبنای لیست اسفند ماه ۱۴۰۱ تعداد بیمه‌شدگان شاغل در آنان کاهش یافته باشد نیز پس از بازگشت نیروی کار تعدیل شده یا جایگزینی آنان در زمان درخواست و رعایت حفظ اشتغال در دوره تقسیط، از بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار