پذیرفتنی نیست استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از همان ابتدای شروع به کار، خود از پرچمداران مباحث مرتبط با خانواده شهدا بوده اکنون در خصوص وضعیت آن‌ها در شهرستان گچساران سکوت کند
کد خبر: ۱۱۰۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 31 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امروز در گچساران جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حالی برگزار شد که همراه با حواشی زیادی بود از جمله سخنان معاون درمان بنیاد شهید استان که به شدت از عملکرد مسئولین در بکارگیری فرزندان شهدا در دستگاه ها و توجه به وضعیت خانواده شهدای این شهرستان انتقاد کرد.

سخنان هرمزپور که خود از فرزندان شهدا و معمولا در مناصب دولتی حضور داشته و دارد، دارای نکاتی مهمی است که لازم است مسئولین ارشد استان به آن توجه داشته باشند.
نکته اول اینکه متاسفانه علیرغم سیاست شفاف اعلام شده دولت رئیسی و کارگزاران آن در کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر لزوم رعایت سهم قانونی استخدام فرزندان شهدا، اما آن چه مشخص است، در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد و خانواده شهدا تغییر چندانی در وضعیت خود نمی‌بینند.
نکته دیگر اینکه در شهری مانند گچساران با وجود شرکت بسیار گسترده و ثروتمند نفت و همچنین پتروشیمی گچساران، اما اراده‌ای برای بکارگیری فرزندان شهید این شهر وجود ندارد سند این موضوع ۲۴ نفری از فرزندان شهید است که به گفته هرمزپور همچنان از ادارات گچساران تا وزارتخانه‌ها در به در به دنبال اجرای مصوبه قانونی برای خود هستند، اما با این وضعیت هیچ امیدی به این سیستم هم ندارند و با خود می‌گویند چه فرقی بین دولت رئیسی با روحانی است و یا چه تفاوتی بین تاجگردون و مدیرانش با حسینی و مدیرانش وجود دارد.

ماجرا فقط شغل فرزندان شهدا نیست گویا در بحث درمان هم عمدا یا سهوا اراده‌ای برای انجام امور آن‌ها وجود ندارد.
آن چه از سخنان هرمزپور مشخص است اینکه گویا شهرستان گچساران سیستماتیک میراث دار دهن کجی به خانواده شهدا است و اگر قرار باشد وضعیت اینگونه پیش برود، هیچ امیدی برای آینده فرزندان شهدا و جانبازان وجود ندارد.

پذیرفتنی نیست استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از همان ابتدای شروع به کار، خود از پرچمداران مباحث مرتبط با خانواده شهدا بوده اکنون در خصوص وضعیت آن‌ها در شهرستان گچساران سکوت کند و اصلا پذیرفتنی نیست که فرماندار گچساران به دنبال فرافکنی و معرفی مقصر باشد بلکه اگر اقتداری در این دولت وجود دارد باید بر رعایت مصوبه قانونی اصرار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار