استاندار در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کهگیلویه:
احمدزاده : دیدگاه های سیاسی محترم است ولی خدمت به مردم باید بدون نگاه به جریان سیاسی باشد و مسئولین استانی و شهرستانی همه را به یک دید ببینیم و هر نامزاد انتخاباتی که به صحنه آمد باید حق او حفظ و آرای مردم نیز حفظ شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 04 June 2023

مراسم سی‌ و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه) در کهگیلویه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه شهرستان کهگیلویه، نماینده سابق کهگیلویه، مدیران و مسئولین و حضور مردم مؤمن و انقلابی امروز؛ یکشنبه ۱۴ خرداد برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمد زاده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به برخی ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی دوران مبارزاتی ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مصادف با یک واقعه بزرگ تاریخی است و دلیل این که یک شخص بزرگ، یک عالم و یک شخصیت ویژه، اثرگذار و پایه گذار یک انقلاب بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : پیامبران و صالحان زیادی آمدند و هر کاری کردند برای بقای دین کردند اما شیطان علیه آن ها کار کرد تا اینکه دین مبین، دین برتر و دین جامع بر بشر ارائه شد و کتاب آسمانی نازل شد، کتابی که اگر بر دل کوه ها نازل می شد، کوه ها متلاشی می شد و اما بر قلب پیامبر اکرم (ص) نازل شد و برای ما آمد ولی باز هم بشر را آنگونه که باید تکان نداد جوری که همه را مؤمن کند و باز شیطان کار خود را کرد و عده ی کثیری بر علیه پیامبر بلند شدند و جنگ ها راه انداختند و یاران پیامبر را شهید کردند.

وی با بیان اینکه در آن دوران بدترین صحنه های عالم برای مؤمنان رخ داد، اظهار داشت : در این دوران کار به جاهایی رسیده که نام خدا و خداپرستی را پاک کنند و کار به جای رسید که خداوند و خالق را از دنیا بزدایند اما صحنه را مؤمنان و توحیدیان ترک نکردند و هیچ وقت مؤمن ها و یکتا پرستان به عقب ننشستند و در دنیایی که نظام سرمایه داری محور جامعه بشری شد و مردم فلاکت دیده از دست مستکبران و ظالمان به سمت کمونیست پناه بردند و خواستند به اسم کمونیست مردم را گمراه کنند و در این دوران سخت که در تاریخ بشریت بدترین زمان و شرایط بود، یک شخص پرچم را در دست گرفت و قیام کرد و آمد گفت دنیا از آن و ارث مؤمنان است آن شخص که در مقابل همه قدرت های استکبار ایستاد و گفت نه شرقی نه غربی رهبر ما امام خمینی (ره) بود که در این شرایط کاری کرد که همه انبیاء و اولیا برای انجام این کار و تشکیل یک حکومت الهی در دنیا تلاش کردند و شهید شدند.


احمدزاده در مورد مشکلات اساسی مردم کهگیلویه به سد آبریز اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته های ما سد آبریز است و باید برای تحول در کشاورزی سد آبریز احداث شود و دلیل آن این است که اگر سد آبریز احداث شود طبق تحقیقات انجام شده در سال ۱۴۰۱ در یک سال چیزی حدود ۷ هزار میلیارد تومان درآمد کشاورزان کهگیلویه خواهد بود.

وی افزود: هر وقت زنان و دختران کهگیلویه برای اشتغال به شهرستان های همجوار و استان های همجوار می روند، دلم می لرزد و آرزو می کنم که کلنگ زنی سد آبریز را ببینم و بدانید تا الان نه کوتاه آمدیم و نه آرام نشستیم.

احمدزاده در ادامه گفت: در آخرین نشستی که با وزیر نیرو داشتم، وزیر نیرو گفتند که شخصأ مدیریت سد آبریز را بر عهده می گیرد و قول داده اند که علاوه بر فشارهای که از استان همجوار بر وی است، آبریز را کلنگ خواهد زد.


استاندار استان از کلنگ زنی مینی پالایشگاه کهگیلوی خبر داد و گفت در دشت آهوی بین شهرستان های چرام و دهدشت، ساخت پتروشمی سوم دهدشت با تولید اوره و آمونیاک با خوراک ۱۰ هزار بشکه در روز کلنگ زده خواهد شد.

احمدزاده خطاب به مدیران و مسئولین ادارات گفت: از مدیران و مسئولین ادارات میخواهم که در اقدامات مراقب باشند و آلوده به جریانات سیاسی نشوند و در خدمت به مردم سیاسی عمل نکنند و تفاوتی بین انها قائل نشوند، مدیران این اختیار را ندارند که برای تبلیغات شخص خاصی دنبال رأی باشند و به خانه های مردم روند، مدیران باید در راه خدمت به مردم و دولت کار کنند.

وی تصریح کرد: دیدگاه های سیاسی محترم است ولی خدمت به مردم باید بدون نگاه به جریان سیاسی باشد و مسئولین استانی و شهرستانی همه را به یک دید ببینیم و هر نامزاد انتخاباتی که به صحنه آمد باید حق او حفظ و آرای مردم نیز حفظ شود.

وی گفت: افرادی که در صحنه انتخابات هستند بدانند که آرای آن ها حفظ خواهد شد و این اتفاق نخواهد افتاد که آرای آنها کم یا زیاد شوند و بین نامزادهای انتخاباتی تفاوتی قائل شود.

احمد زاده در پایان از مردم و افراد سیاسی درخواست کرد که زمینه سفر دولت به استان را حفظ کنند و این سفر در شرایطی انجام گیرد که برآوردی مناسب برای مردم و استان داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار