مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه به کمیته امداد اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ 06 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جلسه بودجه ۱۴۰۲ و تعیین تکلیف تسهیم درآمد‌های محلی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، گفت: در سال جاری ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه برای اجرای برنامه‌های کمیته امداد به این نهاد اختصاص یافته است که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: منابع تأمین بودجه کمیته امداد، از منابع عمومی کشور، تمهیدات صندوق امداد ولایت، تمهیدات بانکی، منابع عمومی تبصره ۱۴، کمک‌های مردمی، کمک‌های امداد و مراکز نیکوکاری تأمین شده است.
مبشری با اشاره به اینکه اولویت اصلی در کمیته امداد ایجاد اشتغال است و باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی بتوانیم زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان را فراهم کنیم، تصریح کرد: ۶۵۰ میلیارد تومان از بودجه تخصیص یافته به کمیته امداد در سال جاری برای ایجاد اشتغال مددجویان درنظر گرفته شده است.
وی گفت: در بحث حوزه حمایت در قالب مستمری، جهیزیه، درمان و سایر موارد هزار میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از بحث‌های اساسی در کمیته امداد ایجاد سرپناه امن و مسکن مناسبت برای خانواده‌های تحت حمایت است که در این خصوص در سال جاری ۴۳ میلیارد تومان به مسکن مددجویان در سال جاری اختصاص یافته است.
مبشری اظهار کرد: در حوزه فرهنگی و سایر حوزه‌ها نیز ۲۰۷ میلیارد تومان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از درآمد‌های کمیته امداد از محل کمک‌های مردمی و خیران است، گفت: پیش بینی درآمد‌های مردمی استان در تأمین بودجه ۱۴۰۲ امسال در کمیته امداد ۱۲۰ میلیارد تومان است که امید است با مشارکت مردم خیر و نیکوکار تأمین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار