شهرستان دنایکی از مناطق بکر و کم نظیر در حوزه گردشگری در جنوب کشور است که گل سر سبد آن شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا بوده که با توجه به این حجم از گردشگر این شهر نیاز به یک شهردار قوی و‌پای کار داشت که بتواند به خوبی این شهر را سروسامان دهد .
کد خبر: ۱۱۰۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 08 June 2023

شهرستان دنایکی از مناطق بکر و کم نظیر در حوزه گردشگری در جنوب کشور است که گل سر سبد آن شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا بوده که به مانند نگینی در میان قله های بالاتر از چهار هزار متر دنا قرار گرفته است و یکی از زیباترین شهرهای ایران به شمار می‌رود که سالانه ده‌ها هزار مسافر در فصول مختلف سال از این شهر و جاذبه های طبیعی آن دیدن می کنند که با توجه به این حجم از گردشگر این شهر نیاز به یک شهردار قوی و‌پای کار داشت که بتواند به خوبی این شهر را سروسامان دهد . خبرگزاری تابناک در مصاحبه اختصاصی با سرپرست شهرداری این شهر اقدامات مهم و تاثیر گذار شهرداری سیسخت را بررسی کرد .
این شهرداری که با حقوق های معوق و بدهکاری های زیادی دست و پنجه نرم میکرد و میتوان گفت حتی کارگران این شهرداری دیگر امیدی برای کار کردن نداشتند، به یک باره با حضور سرپرست جدید این شهرداری کارهای بسیار مهمی صورت گرفته که در ادامه به آنها می پردازیم.
در زمینه مقدار مطالبات کارکنان باید بگویم شهرداری سیسخت ۲۴ ماه حقوق معوقه داشت یعنی اینکه شهرداری سی سخت رکورددار معوقات در کل استان کهگیلویه و بویراحمد بود به اضافه این که عیدی ۱۴۰۰ و عیدی ۱۴۰۱ مانده بود از این ۲۴ ماه هشت ماه به صورت علی الحساب پرداخت شد عیدی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به اضافه برخی از مطالبات نیز پرداخت شد که یکی از مهم ترین کارهای صورت گرفته بود .
زیبا سازی بلوارها و میادین اصلی شهر سی سخت یکی دیگر از کارهای مهم در زیبایی شهر به حساب می اید که شهرداری سی سخت  گلکاری میادین  و بلوارهای اصلی شهر را قبل شروع مسافرت های بهاره به این شهر انجام داد
البتهد کار به همینجا ختم نشده بلکه اقدام به خط کشی خیابان ها اصلی ومیادین شهر از دیگر اقدامات در این راستا بوده است .
اما یکی دیگر از مشکلات مهم در شهر توریست پذیر سیسخت معضل سگ های ولگرد بود که با ساخت و تجهیز پناهگاه ، جمع آوری ، واکسیناسیون و عقیم سازی حیوانات بلاصاحب در دستورکار قرار گرفت و با همکاری بخش خصوصی عملیات زنده گیری و انتقال به پناهگاه جهت عقیم سازی شروع و تا جمع آوری کامل ادامه خواهد داشت.
متاسفانه شهر توریستی سیسخت فاقد سطل های زباله شهری بزرگ بود که گاها وقتی مسافر در این شهر بود سطل های کوچک پر بود از زباله اما با خرید چندین سطل زباله شهری این معضل نیز در شهر سیسخت بطرف شد
رایزنی با اداراتی مانند آبفا ،برق،و تامین اجتماعی برای تقسط بدهی این شهرداری و پرداخت بدهی ها از دیگر کارهای مهمی بود که در این مدت انجام شده است .
رفع چاله هایی که چندین مدت در سطح شهر مشاهده میشد و باعث ضربه زدن به ماشین های در حال رفت امد بود و همچنین ساماندهی قبرستان شهر سیسخت و تجهیز امکانات برای سوئیت های شهرداری نوسازی و زیباسازی ساختمان فعلی شهرداری خریدتجهزات نور پردازی برای بلوار ها و میادین شهرو همچنین آشفالت برخی از خیابان هایی که کار انها انجام نشده در آینده نزدیک از دیگر کارهایی بوده که سرپرست شهرداری سیسخت در مدت4ماه توانسته انجام دهد و با صحبتی که خبرنگار ما کارکنان و مردم شهر سیسخت داشته است مردم و کارکنان از عملکرد یکتاپرست سرپرست این شهرداری بسیار راضی بوده اند .

کارآمدی و سنگ تمام سرپرست شهرداری سیسخت در 4ماه گذشته برای این شهر

کارآمدی و سنگ تمام سرپرست شهرداری سیسخت در 4ماه گذشته برای این شهر

کارآمدی و سنگ تمام سرپرست شهرداری سیسخت در 4ماه گذشته برای این شهر

کارآمدی و سنگ تمام سرپرست شهرداری سیسخت در 4ماه گذشته برای این شهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
از سیسخت
|
Germany
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
واقعا شهردار قبلی با وجودیکه به قول خودش مهندس عمران بود فقط حرف میزد و قولهای الکی میداد اما این یکی خیلی خوبه
حسین سیوفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
باسلام وعرض ادب خدمت مردم اصیل ومیهمانواز شهر سی سخت درتاریخ 1402/4/9 که از شهر شیراز جهت تفریح به شهر سی سخت امده بودم برای بازدید به چشمه میشی وچشمه سردو رفتم متاسفانه جاده مسیر این دو تفرچگاه بسیار خراب وپر از دست انداز بود به نظر بنده این جاده زیبنده بهترین جازبه گردشگری شهر سی سخت نمی باشد ونمیدانم ایا متولی عمران وابادی این منطقه چه ارگانی می باشد لذا از این طریق اعلام کردم شاید به گوش مسئولی رسانده شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار