آموزش و پرورش؛
دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی می‌توانند از طریق سامانه نورینو در کلاس‌های غنی اوقات فراغت تابستان۱۴۰۲ ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 09 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان گفت: طرح اوقات فراغت امسال با شعار تربیت بدون توقف از پانزدهم خرداد ماه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.
دبیقی با بیان اینکه ۲۶۰ پایگاه تابستانه در حوزه ورزشی و فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده اند افزود: بیست و هشت کانون پرورشی و فکری و دارالقران برنامه‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن برنامه‌های آموزش نقاشی، خطاطی، فیلم، تئاتر و انیمیشن را برای اوقات فراغت دانش آموزان تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: همچنین برای نوجوانان در ماه محرم برنامه‌های ویژه‌ای هم تدارک دیده شده است.
دبیقی اضافه کرد: پیش‌بینی شده است که مجوز حضور دانش آموزان برای اردوی مراسم پیاده روی امسال درماه محرم فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه معلم، اولیا و دانش‌آموز می‌تواند پس از ثبت مشخصات و ورود به سامانه my medu در قسمت اوقات فراغت "نورینو" در این کلاس ها نام نویسی کنند افزود: در هفت پنج شنبه در تابستان مناسبت‌های مختلفی است که هفت برنامه فرهنگی برای دانش آموزان برگزار می شود.
سامانه نورینو توسط مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش رونمایی شده و زیرمجموعه سامانه دانش‌آموزی «پادا» فعالیت می‌کند و دانش‌آموزان برای دریافت رمز عبور پادا می‌توانند به دفتر مدرسه محل تحصیل مراجعه کنند.
تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، ایجاد جایگاهی برای شناسایی، معرفی و رتبه‌بندی مدارس، دانش‌آموزان، مدیران، معاونان و مربیان برتر در حوزه پرورشی و فرهنگی و تهیه بانک اطلاعاتی از مهارت‌ها، علایق و توانمندی‌های تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان از مهمترین ویژگی های این سامانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار