مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: هزار و ۸۶۰ تیم از شهرستان های مختلف در رقابت های مینی فوتبال جام محلات استان حضور دارند.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 10 June 2023

به گزارش تابنا کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل ورزش و جوانان این استان گفت: هزار و ۱۰۰ تیم شهرستان کهگیلویه ،۳۵۹ تیم شهرستان بویراحمد ،۹۰ تیم شهرستان بهمئی ،۱۱۰ تیم شهرستان چرام ،۷۳تیم از شهرستان گچساران ،۴۵ تیم شهرستان باشت و سه تیم از شهرستان مارگون در این مسابقات در حال یکدیگر هستند.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد نشاط اجتماعی،توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی عنوان کرد و افزود: رقابت‌های مینی فوتبال محلات در مراحل شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پیگیری های هیات ورزش های همگانی استان و کمیته مینی فوتبال برای فراهم کردن امکانات برگزاری این مسابقات شامل توپ ،تور و کاور تیم های شرکت کننده قدردانی کرد.
وی هدف از برگزاری طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور را ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی عنوان کرد.
دهقان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برگزار می شود و سپس در مرداد ماه امسال با تشکیل لیگ های برتر، دسته یک و دسته دو در سطح ملی ادامه می یابد.
دهقان ابراز امیدواری کرد: در بستر این مسابقات زمینه کشف استعداد های فوتبال، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، غنی سازی اوقات فراغت و کاهش آسیب های اجتماعی فراهم شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از اهدای هدایای نقدی به تیم های برتر این رقابت ها خبر داد و افزود:تیم های اول تا سوم این مسابقات به ترتیب ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می کنند.
دهقان عنوان کرد :دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش، دانشگاه ها ، سپاه و بسیج و شهرداری در برگزاری و اجرای این مسابقات با هیات همگانی استان همکاری می کنند.
وی تاکید کرد: در اجرای این مسابقات که بزرگترین رویداد ورزش های همگانی در کشور است اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان است.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد توجه به اصل آموزش در هیات همگانی و کمیته مینی فوتبال را یکی از اولویت ها برشمرد و از برگزاری ۲ دوره آموزشی داوری بخش مردان و زنان در شهرستان گچساران و بویراحمد خبر داد.
وی تصریح کرد:همچنین مقدمات و هماهنگی لازم به منظور برگزاری کلاس داوری مینی فوتبال برای مردان و بانوان در شهرستان کهگیلویه انجام شده و تیرماه امسال کارگاه آموزشی داوری درجه سه مینی فوتبال در شهر دهدشت برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار