گزارش
شاید روزی که دانشجویان دانشکده صنعت و معدن چرام در دفترچه انتخاب رشته خود نام این دانشکده را به عنوان یکی از اولویت‌هایشان انتخاب کردند هرگز گمان نمی‌کردند که از مکان بی در و پیکر و ناشناخته ای سر درآوردند
کد خبر: ۱۱۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 20 October 2015

 تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،شاید روزی که دانشجویان دانشکده صنعت و معدن چرام در دفترچه انتخاب رشته خود نام این دانشگاه را به عنوان یکی از اولویت هایشان انتخاب می‌کردند هرگز گمان نمی کردند که تنها چند هفته پس از قبولی در دانشگاه صنعت و معدن چرام و هنگام ثبت نام با دیدن فضای فیزیکی این دانشکده از صرافت خوشحالی قبولی بیفتند و آینده‌ای مبهم چهار ساله را برای خود متصور شوند.

دانشکده صنعت و معدن چرام که از مصوبات دور اول سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور قبلی کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است، همچنان با گذشت سه سال از افتتاح و پذیرش دانشجو در چندین رشته از داشتن شرایط و امکانات اولیه لازم برای یک دانشکده بی بهره است و دانشجویان آن با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند.
نبود شرایط محیطی مناسب در دانشکده صنعت و معدن چرام یکی از مشکلاتی است که فشار روانی زیادی را بر دانشجویان این دانشگاه وارد کرده و می تواند در کوتاه مدت تاثیر منفی بر عملکرد آموزشی و علمی دانشجویان داشته باشد.
واقع شدن دانشکده صنعت و معدن چرام در فاصله ای دور از مرکز شهر و نبود محوطه و دیوارکشی در اطراف آن سبب شده است تا اگر کسی بدون از اطلاع قبلی به آن نگاه بیندازد، تنها محلی که برای آن متصور نشود، دانشگاه باشد.
این مشکل در حالی با گذشت چندین سال از تاسیس همچنان پابرجاست که محمودرضا رحیمی چندی پیش رفع مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام را نیازمند تأمین اعتبار دانست و گفت: تعمیر و تجهیز دانشکده صنعت و معدن چرام ردیف بودجه مستقل دارد .
رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه دانشکده صنعت و معدن چرام در سال ۹۳ قریب به ۴۰۰ میلیون تومان بودجه مازاد مصرف نشده دارد، افزود: اگر هیئت امنا دانشگاه تأیید کند این بودجه برای محوطه ‌سازی هزینه می‌شود و در غیر این صورت صرف پرداخت حقوق می‌شود.

گزارش و عکس: میثم دهقان-چرام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
واقعاً جای بسی تأسف داره فقط هدفشان توسعه دانشگاههای بی کیفیت و افزایش کمی فارغ التحصیله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
دانشگاهی که رفاه بسیار کمتری از زندان دارد.بدون دیوار کشی.با قول های فراوان مسئولین ولی عملکرد اندک.دانشجویانی که ارزوهای فراوان دارند اما امید ناچیز به علت ساختمونی که ملاحظه میکنید.اگر هر مسئولی این نظر رو میبینه فقط باید بگم اول براتون متاسفیم دوما به دادمون برسید که بدجایی گیر افتادیم.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
فقط شعار میدن که رای جمع کنن بابا یه کاری کنید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
تو ای دانشگاه...فقط شعار میدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار