تیم پیکان و کاله مازندران امروز از سری رقابت‌های لیگ برتر ایران در آمل به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۱۲۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 11 November 2015
بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیش از دیدار این تیم مقابل کاله در هفته پنجم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: قطعا بازی بسیار سختی را مقابل پیکان داریم چرا که حریف مدافع عنوان قهرمانی است و در لیگ امسال نیز جز مدعيان اول قهرمانی به شمار می‌رود.
وی افزود: بازی در مقابل این تیم سخت خواهد بود ولی ما امیدواریم با تکیه بر امتیاز میزبانی خود و هواداران پرشوری که داریم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم تا همه از دیدن یک بازی خوب لذت ببرند.
عطایی در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا درباره اینکه همیشه بازی‌های این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بوده است و با توجه به شکست سنگین پیکان در هفته گذشته چقدر امیدوار به پیروزی مقابل حریف است، تصریح کرد: پاسخ به این سوال سخت است چرا که پیکان تیم بزرگی است و خیلی زود می‌تواند خود را بازسازی کند ولی ما هم از تمام توان خود استفاده می‌کنیم و به توانایی بازیکنان خود واقف هستیم و امیدواریم در جریان بازی بتوانیم کار را به سود خود به پایان برسانیم.
به گزارش ایسنا، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا ضمن ابراز خوشحالی از حضور دوباره کاله در لیگ برتر افزود: خیلی خوشحالم که کاله دوباره به لیگ برتر بازگشت.
وی در مورد بازی پیکان و کاله نیز گفت: بدون شک بازی سختی پیش رو خواهیم داشت چرا که کاله همیشه تیم خوبی داشته است و امسال نیز عطایی تیم خوبی را بسته است و قطعا ما به دنبال یک بازی زیبا هستیم و هر تیمی که برتر میدان بود بتواند برنده بازی شود.
پیمان اکبری در مورد حساسیت‌هایی که همیشه در بازی کاله و پیکان وجود داشته است، اذعان کرد: بنده هم این حساسیت را قبول دارم ولی به نظرم این حساسیت مثل گذشته نخواهد بود چرا که حساسیت‌های این دیدارها مربوط به دیدارهای پلی آف لیگ برتر بود و در این مرحله حساسیت لازم وجود نخواهد داشت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار