سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: پیکان به دلیل خستگی باشگاه‌های جهان هفته گذشته نتیجه خوبی نگرفت ولی به مرور زمان به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم.
کد خبر: ۱۲۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 12 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، پیمان اکبری پس از پیروزی مقتدرانه مقابل تیم والیبالکاله در آمل درباره بازی افزود: ابتدا به کادرفنی حریف خسته نباشید می‌گویم و خیلی خوشحالم که توانستیم در آمل نتیجه خوبی کسب کنیم چرا که به هر حال کاله تیم خوبی است و امروز هم خوب بازی انجام داد.
وی تصریح کرد: پیکان نیز به دلیل خستگی باشگاه‌های جهان هفته گذشته نتیجه خوبی نگرفت ولی به مرور زمان به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شویم و برای کاله در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هم تیم کاله و هم پیکان در دیدارهای بعدی خود با پیروزی زمین را ترک کنند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در مورد اینکه آیا در برخی از صحنه‌های بازی بازیکنان پیکان بیش از حد به حواشی دامن نزدند، تصریح کرد: خیر چرا که اگر قرار باشد به این شکل فکرکنیم باید تمام شعارهای هواداران را نیز در نظر بگیریم ولی تمام تلاش ما این بود که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم که فکر می‌کنم موفق عمل کردیم.
اکبری در مورد انتخاب بهترین بازیکن از تیم پیکان نیز گفت: ما همه یک تیم هستیم و با هم می‌بریم و یا با هم می‌بازیم و تنها یک بازیکن عامل پیروزی نیست.
سرمربی تیم پیکان در پایان درباره برخی حواشی‌ها نیز خاطرنشان کرد: الان هفته‌های اول لیگ است و اگر جلوی حاشیه‌ها را بگیریم خود بازیکنان کاله هم بهتر بازی خواهند کرد و تماشاگران نیز بیشتر لذت خواهند برد.
به گزارش ایسنا، فرهاد شاهمیری ناظر داوری دیدار دو تیم کاله مازندران و پیکان نیز پس از پایان بازی در مورد حواشی این دیدار و اعتراض‌ها به داوری افزود: داوری خوب بود و مشکلی وجود نداشت در ست دوم هم توپ به دست بازیکن کاله خورد و به بیرون رفت و رای داور بازی درست بود.
وی در مورد اینکه داور بازی معتقد بود به وی توهین شده و بازی را نگه داشته بود، اذعان کرد: بله هواداران نباید هیچ گونه فحاشی انجام دهند و طبق قانون فدراسیون داور می‌تواند بازی را قطع کند ولی با توجه به پا در میانی بزرگان و مسئولان شهری حاتمی ناظر سازمان لیگ اجازه دادند بازی ادامه یابد.
شاهمیری ناظر داوری بازی که خود از داوران مطرح در گذشته نه چندان دور بود در مورد اینکه چه نمره‌ای به تیم داوری می‌دهد اظهار کرد: نمره بسیار عالی به داوری این دیدار می‌دهم چرا که هیچ مشکلی وجود نداشت.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار