سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصلاح‌طلبان استان باید مراقب کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا در تمام لایه‌های جامعه باشد.
کد خبر: ۱۳۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 29 November 2015
سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصلاح‌طلبان استان باید مراقب کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا در تمام لایه‌های جامعه باشد.
 فرید مرادیان سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه مرکز این استان حضور پیدا کرد و به تشریح سیاست‌های این جریان سیاسی پرداخت.
مرادیان در این نشست صحبت‌های زیادی کرد و به سئولات خبرنگاران نیز پاسخ داد. او همچنین در این نشست خبری، اظهار کرد: کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا فردی متنفذ و در بین تمام سطوح مختلف جامعه نفوذ دارد و او را کاندیدای موثر می‌دانم و دلایل و فاکتورهای برای این حرف دارم.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ سال او را می‌شناسنم، بیان کرد: اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا با تمام تلاش و با شور و نشاط در رقابت انتخابات دهم حضور پیدا کنند، چرا که کاندیدای اصولگرایان بویراحمد و دنا در تمام لایه‌های جامعه نفوذ دارد و باید این رقابت را جدی بگیرند.
سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به سازکارهای انتخاب گزینه‌ نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات دهم مجلس اشاره کرد و گفت: معرفی گزینه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات پیش‌رو مسیر مشخصی را طی می‌کند و فردی را که مجموعه اصلاح‌طلبان هر حوزه انتخابیه انتخاب می‌کند به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان آن حوزه به شورای هماهنگی اصلاحات استان معرفی و این شورای استانی فرد مذکور را به شورای هماهنگی اصلاحات کشور برای تأیید نهایی معرفی می‌کند. بعد از تأئید نهایی شورای هماهنگی اصلاحات کشور، اصلاح‌طلبان در استان از کاندیدای نهایی با تمام توان حمایت خواهد کرد.
مرادیان تاکید کرد: هر فردی که مجموعه اصلاح‌طلبان آن حوزه انتخابیه انتخاب کند، کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان می‌شود و شورای هماهنگی اصلاحات استان کشور در این قضیه دخالت نمی‌کند و خود هم نمی‌تواند راسأ کسی را معرفی کند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا آقای بهرامی از سوی شورای هماهنگی اصلاحات به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان معرفی خواهد شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی اصلاحات کشور نمی‌تواند راساً اینکار را انجام بدهد بلکه با نظر شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان حوزه انتخابیه و استان انجام می‌گیرد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: تشخیص اینکه کسی اصلاح‌طلب باشد یا نه فاکتورهای لازم خودش را دارد و یکی از این فاکتورها افکار عمومی اصلاح‌طلبان می‌باشد.
مرادیان افزود: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان از همه افرادی که در جریان اصلاحات قرار می‌گیرند، می‌خواهد که به این مسئله ورود پیدا کنند.
وی اضافه کرد: همچنین در این شورا ما تاکنون بر روی گزینه‌های اصلاح‌طلبان در حوزه‌های انتخابیه استان صحبت نکرده‌ایم و شاید نامی از افراد شناسنامه‌دار و شاخص این جریان سیاسی برده شده است و فقط در همین حد.
سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید می‌رود شورای محترم نگهبان که متشکل از فقهای بزرگواری هستند تنها بر اساس قانون و تحت لوای قانون برخورد کند و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند رأی مردم «حق‌الناس» است را مدنظر قرار بدهد.
به گزارش کبنانیوز، آنطوری که مرادی می‌گفت، محمد بهرامی نمی‌تواند به طور مستقیم از سوی شورای هماهنگی اصلاحات کشور به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان بویراحمد معرفی شود.
لازم به ذکر است، همچنین اخیراً حبیب‌الله پیشوا به عنوان کاندیدای نهایی اصولگریان بویراحمد و دنا معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار