مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: بیمارستان 32 تختخوابی باشت با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال تکمیل و ساخت است.
کد خبر: ۱۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 30 December 2015
مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت گفت: بیمارستان 32 تختخوابی باشت با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال تکمیل و ساخت است.
کریم رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به فعالیت دو ساله شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت، اظهار کرد: اداره شبکه بهداشت و درمان باشت فعالیت‌های چشمگیری طی دو سال اخیر انجام داده است.
وی افزود: راه‌اندازی، تجهیز و تکمیل خانه بهداشت گوهرگان با اعتبار 50 میلیون تومان بعد از 6 سال تعطیلی یکی از اقدامات مهم شبکه بهداشت و درمان باشت طی دو سال اخیر بوده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت تصریح کرد: تجهیز و افتتاح مرکز خیرسلامت زنده‌یاد مهندس بازپور بوستان با اعتبار 150 میلیون تومان از دیگر اقدامات این شبکه طی دو سال اخیر بوده است.
رضایی همچنین راه‌اندازی، تجهیز، تعمیر و افتتاح رادیولوژی باشت بعد از 6 سال تعطیلی با اعتبار حدود 300 میلیون تومان را از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان باشت عنوان کرد.
وی تصریح کرد: تجهیز، تعمیر و راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی باشت با اعتبار 120 میلیون، تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی کلینیک تخصصی زنده‌یاد ظفر تاج‌گردون با اعتبار 1.5 میلیارد تومان و کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان با اعتبار اولیه حدود 13 میلیارد تومان از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان باشت است.
رضایی پیشرفت بیمارستان 32 تختخوابی باشت را 50 درصد عنوان کرد و افزود: کار ساخت و تکمیل این بیمارستان که یکی از نیازهای اساسی باشت است، در حال ادامه است.
تعمیر، تجهیز و افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت باشت با اعتبار حدود 400 میلیون تومان از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان بود که مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت به آن اشاره کرد.
وی در پایان عنوان کرد: تعمیرات مراکز سلامت شهرستان با اعتبار 500 میلیون تومان همچنین ساخت و تکمیل اورژانس جاده‌ای روستای شادگان همراه با خرید آمبولانس با اعتبار 350 میلیون از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار