کد خبر: ۱۷۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 11 February 2016
بعد از انتشار خبری مبنی بر معرفی گزینه نهایی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، برخی از مخالفان این تصمیم به این انتخاب واکنش هایی از خود نشان دادند.
دبیر حرب مردمسالاری شاخه بویراحمد و عضوشورای مرکزی حزب مردمسالاری استان کهگیلویه و بویراحمد استعفا کرد.
هوشنگ جهانبخش فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت فعالیت حزبی نیازمند همفکری ،مشورت و اتکاء به خرد جمعی است ولی شرایط به گونه ای بود که امکان تصمیم گیری را سخت مینمود.
هوشنگ جهانبخش افزود: بدلیل برخی اختلاف نظرها در شیوه تصمیم گیری در چند هفته اخیر وعضویت اینجانب در مجمع اصلاح طلبان ورایزنی هایی که با دوستان مورد وثوق سیاسی داشتم تصمیم براین شد که تا پایان فعالیت مجمع اصلاح طلبان بویراحمد ودنا در کنار دوستان اصلاح طلب در مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد ودنا بمانم.
وی گفت: اینک که مجمع اصلاح طلبان کاندیدای مورد نظر خودر از میان چهار گزینه اصلاح طلب” زینب هاشمی، غلام محمد زارعی ، جناب محمد پور و آقای محمد بهرامی” با اجماع اکثریت حاضر بر گزیده اندو ضمن احترام وافر به همه اعضای فهیم حزب مردمسالاری استان کهگیلویه وبویراحمد ، جناب آقای دکتر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری ایران اسلامی وضمن تشکر از همه اعضای خوب ، وفادار وعزیزم در حزب مردمسالاری شاخه بویراحمد که متاسفانه بدلیل سرعت فرآیندهای سیاسی و انتخاباتی” فرصت برگزاری حتی یک جلسه را با آنها نداشتیم” از کلیه مسوولیت های خود درحزب مردمسالاری استعفا می نمایم.
عضوشورای مرکزی حزب مردمسالاری استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت همه اصلاح طلبان به مشارکت جدی در امر انتخابات خواستار حضور همه جانبه احزاب ، گروهها وفعالین اصلاح طلب در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و وحضور حداکثری در انتخابات هفت اسفند ۹۴ شد.
استعفای دیگر عضو مردمسالاری بویراحمد :
فریبا رحمانپور عضو حزب مردمسالاری شهرستان بویراحمد در اعتراض به تصمیم حزب مردمسالاری استان کهگیلویه وبویراحمد در انتخاب ومعرفی کاندیدا برای حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا بدون اطلاع ومشورت اعضای حزب در شهرستان بویراحمد از عضویت این حزب استعفا داد.
رحمانپور گفت: دفتر استانی حزب عملا برای اعضای شهرستانی جایگاهی قائل نیست لذا دلیلی برای ادمه همکاری وعضویت در این حزب را احساس نمیکنم.
استعفای دوبانوی اصلاح طلب :
محبوبه آذرگشسب عضو منتخب مردم در مجمع اصلاح طلبان در واکنش به این انتخاب ضمن اعلام خروج از مجمع به نشانه اعتراض، با بیان اینکه تلاش زیاد ما بر اتخاذ موضع سکوت تا زمان تائید صلاحیت نهایی آقای موسوی در مجمع ره به جای نبرد، افزود: چنین انتخابی فارغ از شخص، در چنین زمانی و بدون حضور شخص آقای موسوی به مصلحت نبود و به نوعی دهن کجی به آقای موسوی است.
سهیلا نیک اقبال عضو منتخب مردم در مجمع اصلاح‌طلبان با بیان اینکه من نیز به نشانه اعتراض از مجمع خارج می‌شوم، بیان داشت: جستجو برای مصداق اصلاح طلبی آن هم بدون حضور و هماهنگی آقای موسوی در شرایطی که وضعیت هنوز مشخص نیست، فایده ای جز ایجاد تفرقه میان اصلاح‌طلبان و حامیان آقای موسوی نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار