با اعلام روابط عمومی پست بانک
تابناک: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنائی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد نیاز استان‌ها به وب سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir مراجعه نمایند.
کد خبر: ۲۰۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 26 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، روابط عمومی پست بانک ایران، اعلام کرد: بنابر اعلام اداره‌کل امور کارکنان، در این آزمون که در رده‌های شغلی و رشته‌های مورد نیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس برگزار خواهد شد داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند در آزمون مذکور شرکت نمایند.

بنابراین گزارش، رده‌های شغلی موردنیاز نگهبان، متصدی امور بانکی، کارشناس ارزی و کارشناس حقوقی می‌باشد و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل؛ زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون حقوقی(انگلیسی)، حقوق تجارت، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و کیفری و متون فقه، رده شغلی متصدی کارشناس (ارزی) شامل مالیه بین‌الملل، تجارت بین الملل بانکداری بین‌الملل، خرید و سفارشات خارجی و زبان انگلیسی (بازرگانی) می‌باشد که افراد قبول شده در آزمون کتبی پس از انجام مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی به استخدام پست بانک ایران در می آیند.

گفتنی است؛ داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنائی با نحوه ثبت‌نام و همچنین عناوین شغلی مورد نیاز استان‌ها به وب سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir مراجعه نمایند.

شایان ذکر است؛ ثبت نام از شانزدهم اسفندماه سال 1394 آغاز و تا بیستم فروردین ماه سال 1395 انجام و کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آن نیز متعاقباً از طریق وب سایت پست بانک ایران اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار