بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 26 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



باور می‌کنید داعش در تهران 2 میلیون طرفدار دارد؟

وبلاگ > حدادی، محسن - تیتر این یادداشت کوتاه بر اساس تیتر عجیب یک خبرگزاری مخالف دولت انتخاب شده است.

کمتر از 48 ساعت مانده به انتخابات هفتم اسفند، خبرگزاری منتسب به یک نهاد مردمی و کارآمد، که با وجود منع قانونی تبلیغات انتخاباتی برای رسانه هایی که از بودجه عمومی استفاده میکنند، تمام توان رسانه ای خود را برای تبلیغ و ارائه تریبون به لیست اصولگرایان، "بسیج" کرد، کلیپ 3 دقیقه ای تدوین شده از یک شبکه وهابی ماهواره ای منتشر کرد با این تیتر:

«فیلم/ باور می‌کنید «داعش» در انتخابات ایران هم کاندیدا دارد!؟»

و لحظاتی بعد هم این تیتر را به شکل میلیونی پیامک کرد تا همه از انتشار آن مطلع شوند و برای تماشایش به خبرگزاری مذکور مراجعه نمایند و به اصطلاح آخرین تیر ترکش را رها کرد تا یک نفر و لیست مربوط به او رای نیاورد!

در این سه دقیقه، یکی دو مجری این شبکه که گویا از داعش حمایت میکند، در سخنانی تقطیع شده، می گویند به اصلاح طلبان رای بدهید و یکی دو جا هم از آیت الله هاشمی رفسنجانی نام می برند!

این کلیپ می شود مبنای تیتر: باور می‌کنید «داعش» در انتخابات ایران هم کاندیدا دارد!؟

خیلی با خودم کلنجار رفتم تا ببینم چطور می شود نماینده داعش! در تهران 2 میلیون و 300 هزار رای بیاورد؟

و چطور می شود در روز روشن با امکانات بیت المال و یک نهاد مقدس، اینطور به یم مسئول نظام حمله کرد و بی اخلاقی را به اوج رساند؟

چطور می شود که مردم را اینقدر «ساده» و «نافهم» تصور کرد که مثلا با یک کلیپ سه دقیقه ای، یک عمر و یک تاریخ را فراموش کنند؟

و چطور می شود که مدعی العموم در این موارد سکوت می کند؟

البته رسانه های مختلفی، نسبت به این بی اخلاقی و توهین وقیحانه، اعتراض کردند اما اگر فکر کنید، این کلیپ از روی خروجی حذف شد، سخت در اشتباهید!

.................

پی نوشت: همیشه کلیپ های 3 دقیقه ای مثل هم جواب نمی دهد، این کجا و آن کجا؟!

پی نوشت 2: مردم همانطور که تیتر خبرگزاری مذکور را باور نکردند، تیتر این یادداشت را هم هیچوقت باور نخواهند کرد و این یک عبرت است برای عبرت گیرندگان.



منتخب مردم اصفهان که شورای نگهبان آرایش را باطل کرد: از امام زمان و رهبری یاری می طلبم

سیاست > انتخابات - ایلنا نوشت: مینو خالقی در بیانیه‌ای اعلام کرد از طرق قانونی و حقوقی به دنبال استیقای حقوق خود و مردمی که او را منتخب خود دانسته‌اند، خواهد بود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

امروز همانند روزهای گذشته و در شروع اولین روز کاری فروردین ماه به دنبال استیفای حقوق خود و مردمی که مرا منتخب خود دانسته‌اند، از طرق قانونی و حقوقی هستم.

همانطور که مستحضرید بنابر مصاحبه رسمی سخنگوی محترم هیات نظارت بر انتخابات، آرای اینجانب ابطال شده و اصلا مسئله رد صلاحیت مطرح نیست که البته این موضوع نیازمند مداقه حقوقی است.

اینجانب به عنوان فرزند این نظام که مورد تایید شورای محترم نگهبان واقع شده‌ام، نظرات خود را از طریق این کانال و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های رسمی داخلی اعلام خواهم کرد و هرگونه اظهارنظر و اعلام حمایت یا خبرپراکنی‌های به قصد دشمنی رسانه‌ها و گروه‌ها و اشخاص معاند بیگانه و خارجی را در هر قالب اعم از وبسایت‌ها، صفحات اجتماعی و غیره محکوم و منکوب می‌کنم.

مردم شریف و مهربان کشورم

می‌دانید و می‌دانم که خداوند همیشه با امیدواران است و آن که مأیوس از رحمت حق است کافر قلمداد می‌گردد.

من مینو خالقی، دختر سی ساله وطن که با هزاران امید و آرزو برای سازندگی کشورم وارد این عرصه شده‌ام، هر روز و همیشه به رحمت بی‌کران عزت‌دهنده واقعی که همانا آفریدگار یکایک ماست امیدوارم و در این مسیر خطیر احقاق حقوق، از مقام بلند مرتبه حضرت پروردگار، آقا امام زمان (عج) و رهبر معظم و عالیقدر نظام جمهوری اسلامی ایران، کمک و یاری می‌طلبم.

من به ایران امیدوارم.

ان الله مع الصابرین
مینو خالقی
هفتم فروردین ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج
27213



عکس سلفی جان دختر 12 ساله را گرفت

دختر 12 ساله سردشتی هنگام گرفتن عکس سلفی در حاشیه رودخانه زاب به داخل رودخانه افتاده و جان خود را از دست داد.

این دختر اهل روستای زله از توابع بخش وزینه سردشت، روز گذشته به همراه خانواده خود برای گردش به حاشیه این رودخانه رفته بود.

به گفته شاهدان، این دختر با استفاده از دوربین تلفن همراه خود مشغول گرفتن عکس سلفی بود که تعادل خود را از دست داده و به داخل آب رودخانه افتاده و غرق شد.

تلاش حاضران در محل برای نجات وی به علت شدت جریان آب رودخانه بی نتیجه ماند و جنازه این دختر پس از طی مسافتی در داخل رودخانه پیدا شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: پس از وقوع این حادثه ماموران مرکز فوریت های پزشکی 115 پایگاه بین جاده ای نلاس به محل اعزام شده و اقدامات اولیه CPR، ساکشن و حمایت های تنفسی را برای وی انجام دادند.

سیامند محمدی افزود: متاسفانه تلاش ماموران بی نتیجه مانده و جنازه این دختر جان باخته برای طی مراحل قانونی به بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت ارجاع داده شد.

وی از شهروندان خواست هنگام بازدید از حاشیه رودخانه ها و سدها نکات ایمنی را رعایت و از رفتن به بستر رودخانه ها خودداری کنند.

رودخانه زاب یکی از رودخانه های دائمی آذربایجان غربی است که از دامنه های زاگرس سرچشمه گرفته و پس از عبور از شهرستان پیرانشهر به سوی سردشت ادامه می یابد و پس از عبور از این شهرستان به طرف غرب جریان پیدا کرده و با ورود به خاک عراق سرانجام به دجله می ریزد.

رودخانه زاب دارای جریان آب دائمی بوده و در تمام فصول سال خشک نمی شود.

این رودخانه و درهٔ عمیق آن یکی از دیدنی ترین رودخانه های استان های غربی به شمار می رود که دارای مناظر بدیع طبیعی است و سالانه هزاران نفر برای دیدن جاذبه های گردشگری آن به این منطقه سفر می کنند.

همه ساله شماری از افرادی که به قصد شنا وارد رودخانه زاب می شوند، به علت شدت جریان آب جان خود را از دست می دهند.

روستای زله از توابع بخش وزینه سردشت در 20 کیلومتری غرب این شهر قرار دارد.

شهرستان مرزی سردشت با 111 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در جوار مرز با کشور عراق واقع شده است.



خبر خوش فرزند استاد محمدرضا شجریان

تابناک: فرزند کوچک استاد شجریان در یادداشتی با اشاره به مراحل درمانی که برای این موسیقی‌دان برجسته ایرانی در آمریکا طی شده، از سلامتی استاد شجریان سخن به میان آورد و تا آنجا پیش رفته که از بازگشت دوباره استاد به صحنه موسیقی سخن به میان آورده است.
 
رایان شجریان فرزند دوم و کوچک استاد محمدرضا شجریان که حضور رسانه‌ای کمتری دارد، پس از آنکه بیماری سرطان استاد اوج گرفت و پیام نوروزی این موسیقی‌دان کشورمان با سری تراشیده منتشر شد، سرش را برای همراهی با پدر تراشید و در طول مراحل درمان همراه این خواننده برجسته کشورمان بود.
 
رایان شجریان رسماً سرعت گرفتن روند بهبودی نسبی استاد شجریان را تایید کرده و در این باره نوشته است: «پدر روحیه بسیار خوبی دارند. بسیار مثبت هستند و مثل همیشه خنده بر روی لبانشان هست. ما، یا بهتر بگم عاشقان پدر، باید فقط به خوب شدن پدر فکر کنیم، همان طور که ما گاهی اوقات برای مبارزه با غم‌هایمان به آواز او گوش می‌دهیم.»
 
فرزند استاد شجریان افزوده است: «حالا نوبت ما است که با انرژی مثبت و دعای خیرمان به او روحیه‌ای دو برابر بدهیم. حال پدر خوب است و با معالجاتی که اینجا در حال انجام است، باز هم پدر سلامتی خود را پیدا کرده و به زودی هم روی صحنه برمی‌گردد.»
 
استاد محمدرضا شجریان موسیقیدان، نوازنده، سازساز و خطاط برجسته ایران پس از لغو کنسرت نوروزی‌اش در ایروان ارمنستان، در پیام نوروزی‌اش با سری تراشیده از بیماری‌اش با تعبیر «مهمان پانزده ساله» سخن به میان آورد؛ بیماری که سرطان متاستاتیک کلیه چپ تشخیص داده شده و پیش از این نیز منجر به بستری استاد در مقاطعی شده بود.
 
پس از پیام نوروزی استاد محمدرضا شجریان که با سر تراشیده و تأیید تلویحی بیماری سرطان ایشان و طی مراحل درمان این بیماری همراه شد، طیف وسیعی از چهره‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور، موجی از همراهی با این استاد برجسته موسیقی ایران زمین را  در پیش گرفتند که دامنه این واکنش‌ها از شهرام ناظری، علیرضا افتخاری، علیرضا قربانی تا علی دایی و طیف وسیعی از ورزشکاران، بازیگران و سیاسیون گسترانیده شد؛ واکنش‌هایی که تماماً متن‌های کوتاه و بلند احساسی و آرزوی سلامتی برای این استاد برجسته بود.



عکس: چهره عجیب فردوسی پور در حرم


مجری محبوب برنامه نود که جمعه شب برای زیارت به مشهد مقدس آمده بود، با چهره‌ای استتار شده راهی حرم مطهر رضوی شد.
خبرآنلاین: مجری محبوب برنامه نود که جمعه شب برای زیارت به مشهد مقدس آمده بود، با چهره‌ای استتار شده راهی حرم مطهر رضوی شد.

«عادل فردوسی‌پور» به همراه «پژمان نجات‌پور» مجری توانمند شبکه ورزش و البته «ساسان نجات‌پور» دستیارش در برنامه نود   با ماسک سرما خوردگی به حرم امام رضا(ع) رفت .

عکس: چهره عجیب فردوسی پور در حرم



پربازدیدترین شهر ایران در تعطیلات نوروز 95

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: مازندران با 10 میلیون تردد، پرترددترین استان کشور در ایام نوروز است.
خبرگزاری ایسنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: مازندران با 10 میلیون تردد، پرترددترین استان کشور در ایام نوروز است.

«احمدآفرین محمدزاده» اظهار کرد: تاکنون به مازندران یک میلیون و 427 هزار و 331 وسیله نقلیه نفر وارد شده است که با افزایش دو درصدی نسبت به سال گذشته، این تردد به 11 درصد رسید.

وی تصریح کرد: ساری به قائم‌شهر و برعکس و محمودآباد به نور از پرترددترین شهرهای مازندران بوده‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، خاطرنشان کرد: آمار تجمعی از 25 فروردین 95 حدود ده میلیون و 44 هزار وسیله نقلیه بود که در مقایسه با پارسال 2 درصد افزایش یافت.

محمدزاده با بیان این‌که استان مازندران تاکنون با 10 میلیون تردد پرترددترین استان کشور بود، گفت: هم‌اکنون 365 شرکت فعال با 7500 وسیله نقلیه مسافربر به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی یادآور شد: 79 خودرو امدادی در کمپ‌ها آماده فعالیت هستند هم‌چنین 4 مرکز فنی برای ارائه خدمات آماده پاسخگویی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با توصیه به مسافران در رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نکات ایمنی، یادآور شد: باید پیش از آغاز سفر وسایل نقلیه خود را کنترل کنید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار