کانال هدایت آب‌های سطحی باشت که قرار بود راهکاری برای حل بخشی از معضلات این شهر باشد، به سبب بنای غیراصولی تخریب شد تا خود زخمی تازه بر پیکر شهر باشد.
کد خبر: ۲۰۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 04 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سال گذشته بود که پروژه احداث شبکه هدایت آب‌های سطحی باشت به طول 300 متر در دو فاز شروع شد تا آب‌های حاصل از بارندگی در باشت را به بیرون از این شهر انتقال دهد.

اما روند اجرای این پروژه که به روایت مسئولان اجرایی فاز نخست آن سال گذشته به بهره‌برداری رسید به گونه‌ای دیگر رقم خورد و حدود 10 متر از این کانال در ایام نوروز تخریب شد تا پروژه‌ای که قرار بود رفع معضل کند خود به معضلی دیگر تبدیل شود.

بنای غیراصولی کانال مهمترین علتی است که در مورد تخریب این پروژه مطرح می شود.

شهردار باشت با بیان اینکه پروژه کانال هدایت روانآب‌های سطحی باشت به طول 300 متر در دو فاز شروع شد، به خبرنگار تسنیم گفت: فاز نخست این پروژه با اعتبار 60 میلیون تومان سال‌گذشته به بهره‌برداری رسید.

بهنام برازنده با اشاره به شروع عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه از بهمن‌ماه سال 94، افزود: این فاز با اعتبار 50 میلیون تومان توسط پیمانکار در حال اجرا بوده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی در مورد تخریب قسمتی از این کانال بیان کرد: تنها 10 متر از این کانال به‌سبب بارندگی‌های شدید در ایام نوروز تخریب شد.

شهردار باشت تصریح کرد: قسمت تخریب شده هنوز توسط پیمانکار تکمیل نشده‌بود.

برازنده عنوان کرد: این قسمت خاکبرداری شده و پیمانکار در حال انجام عملیات اجرایی بر روی این پروژه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شهرهای کهگیلویه‌وبویراحمد که هرکدام زخم‌هایی عمیق از محرومیت را بر پیکر دارند هر روز معضلی تازه رخ نشان می‌دهد، از این رو لازم است متولیان امر در اجرای پروژه‌های عمران شهری دقت کافی داشته باشند تا زخم‌های محرومیت بیش از این نمایان نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار