وزیر آموزش و پرورش گفت: 10 هزار معلم امسال از طریق آزمون استخدامی به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.
کد خبر: ۲۲۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 27 April 2016
علی اصغر فانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: درخواست مجوز برگزاری آزمون استخدامی برای استخدام معلمان را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی داده ایم.

وی گفت: 10 هزار دانشجو معلم نیز امسال از طریق آزمون سراسری دانشگاه ها وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند و پس از چهار سال تحصیل به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

فانی خاطر نشان کرد: 30 هزار معلم امسال از آموزش و پرورش بازنشسته می شوند و برای جبران کمبود نیرو از معلمان بازنشسته با عنوان معلم حق التدریس استفاده خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: نیاز آموزش و پرورش هر منطقه و استان به رشته های مورد نیاز از معلمان با توجه به نوع جنسیت آنها مشخص شده است و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی درصدی از مربیان پیش دبستانی نیز امسال به صورت حق التدریس مشغول تدریس خواهند شد.

فانی به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: پاداش بازنشستگان فرهنگی سال 94 پس از ابلاغ بودجه به دولت پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: پاداش پنج درصد از بازنشستگان فرهنگی سال 93 نیز همچنان باقی مانده است که امیدواریم بتوانیم با تأمین اعتبار آنرا نیز به زودی پرداخت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار