تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
ظرف ۳ ماه آینده خبرهای بسیار خوشی در رابطه با پتروشیمی دهدشت خواهید شنید.
کد خبر: ۲۲۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 07 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در حاشیه نمايشگاه بين المللي نفت، گاز،پالايش و پتروشيمي ،منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در بازدید از این نمایشگاه با مسئولین ارشد پتروشیمی کشور دیدار کرد و ضمن ابراز گله مندی از روند توسعه پتروشیمی دهدشت خواستار تسریع در احداث این پروژه شد.
سردار عدل هاشمی در دیدار از غرفه هلدینگ خلیج فارس خطاب به مدیر عامل این موسسه گفت: مدت زمان طولانی است که کلنگ احداث پتروشیمی دهدشت به زمین زده شده است اما متاسفانه بنا به دلایل گوناگون پتروشیمی دهدشت آنچنان که باید تکمیل نشده است.
منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهار کرد: از آنجایی که هلدینگ خلیج فارس به عنوان صنایع مادر پتروشیمی دهدشت معرفی شده است و در حال حاضر نیز خط انتقال آب از سد مارون به پتروشیمی دهدشت کلید خورده است ،انتظار از شما به شکلی است که برای تسریع در راه اندازی پتروشیمی دهدشت عمل کنید و به گونه ای نباشد که همانند سابق ما فقط دلخوش به قول مسئولین باشیم.
کانال تلگرامی عدل هاشمی و خبری خوش
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس با ارزیابی جزییات پتروشیمی دهدشت گفت : در ارتباط با تکمیل پروژه پتروشیمی دهدشت مشکلاتی از قبل مانع از ایجاد کار بود که به لطف خداوند متعال و پیگیری های فراوان شما بخش اعظمی از این مشکلات برداشته شده است .
نژاد حسینیان در انتها گفت : ظرف ۳ ماه آینده خبرهای بسیار خوشی در رابطه با پتروشیمی دهدشت خواهید شنید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
این سر اونها ها
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
بشین تابیارش. میارش
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
2ماه هم گذشت ولی فرجی نشد سردار کارت عالیه ولی این اقایون .......... همیشه از این قول ها میدن ولی من ازت راضیم سردار ادامه بده باغیرت اگه اسم شهر عوض بشه خیلی خوب میشه و خیلی تاثیر گذار هستش اخه اسم شهر ما مثل اسم روستا هستش با اینکه شهر ما قدیمی ترین شهر این قسمت از کشور هستش ممنون
طرفدارشم
|
United States
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
سردار دمت گرم
نوکریم به علی با این کارهای خوبت
خدا همیشه زنده و سایه ات بالای سر خانوادت و ما باشه
دوستت داریم سردار
متشکریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار