تابناک کهگیلویه و بویرحمد
در هفته ای که گذشت خبرهای داغی از تغییرات احتمالی در استان خصوصا در راس مدیریت استان منتشر می شد و این در حالی بود که از طرف منتخبین مجلس دهم چیزی در این خصوص شنیده نمی شد
کد خبر: ۲۲۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 07 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در هفته ای که گذشت خبرهای داغی از تغییرات احتمالی در استان خصوصا در راس مدیریت استان منتشر می شد و این در حالی بود که از طرف منتخبین مجلس دهم چیزی در این خصوص شنیده نمی شد و برعکس زارعی نماینده بویراحمد و دنا و همچنین تاجگردون نماینده گچساران و باشت با شدت از دکتر خادمی حمایت کردند و شاید تنها موردی که می توان کمی به آن استناد کرد در خصوص موضع گیری نمایندگان ،صحبت های عدل هاشمی بود که در یکی از نشست های استانی از بی عدالتی های موجود در استان گلایه داشت .
برخی ها می خواهند انتقام و تلافی رای مردم را از دولت بگیرند
در نشست همدلی و همزبانی دولت و ملت که ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های استانی، شهرستانی، فرمانداران هشت شهرستان استان، استاندار و معاونین استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد،دکتر خادمی از اصرار عده ای بر تغییرات گلایه کرد و به بازندگان انتخابات اخیر هم گفت : برخی ها می خواهند انتقام و تلافی رای مردم را از دولت بگیرند، مردم به یک اندیشه ای رای دادند و پذیرفتند دولت نقشی و تقصیری نداشت و تنها کار قانونی خود را انجام داد. برخی ها چون مردم به آنها رای ندادند می خواهند از مدیران انتقام بگیرند که این مساله که در سطح ملی شروع شده و در این استان به تبع از کشور نیز وجود دارد که اصلا قابل قبول نیست. جاهای می خواهند انتقام رای مردم را از دولت می گیرند و دولت یازدهم را متهم می کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت و مجموعه مدیران استان سعی کردند که انتخابات سالمی را در هفتم اسفند ماه برگزار کنند و کار قانونی خود را انجام داده است اینکه شماها رای نیاوردید از مردم بپرسید چرا باید دولت را زیر سوال ببرید و مدیران را تضعیف کنید؟ مدیری که تضعیف می شود نمی تواند منافع استان را پیگیری کند.
برخی رسانه ها از یک جلسه 7ساعتی یک موضوع حاشیه ای را برجسته می کنند
انتقاد از رسانه ها بخش دیگری از صحبت های استاندار را به خود اختصاص داد. خادمی ضمن انتقاد از برخی رسانه ها در انعکاس اخبار دولت و دستگاههای اجرایی استان عنوان کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات افراد خوبی هستند و به شناخت مشکلات و مسایل استان کمک می کنند اما برخی از آنها از حدود هفت ساعت جلسه یک موضوع حاشیه ای و منفی را برجسته و بزرگنمایی می کنند که این کار کمکی به همدلی، توسعه و پیشرفت در استان نمی کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعه هفته گذشته نشست بررسی پروژه‌های شهرستان بویراحمد و دنا با حضور مسئولان برگزار شد که برخی رسانه‌ها این نشست را به خوبی پوشش دادند اما برخی رسانه‌ها نقاط ضعف کوچک را بزرگ جلوه دادند و به نقاط ضعف پرداختند.
آیا استاندار احساس خطر می کند؟
آنچه که امروز باعث شد استاندار اینگونه صریح و تند صحبت کند شاید برگردد به همین خبرهایی که در خصوص تغییر استاندار مطرح شد و می توان ناراحتی دکتر خادمی را از این گونه خبرها فهمید اما واقعیتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد هست ، وجود رفابت های ناسالم سیاسی است به گونه ای که استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز درگیر مسائل انتخاباتی است که بیش از دو ماه از پایان آن گذشته است و مطمئنا به این زودی هم خاتمه پیدا نخواهد کرد.مهمترین نشانه ی این رقابت های ناسالم عدم تبریک بازندگان به برندگان بود و استاندار هم می داند که وی یکی از مسببین باخت بازندگان از نظر آنها،محسوب می شود. حال در شرایطی که وضعیت اقلیت و اکثریت مجلس و همچنین ریاست آن معلوم نیست ، دکتر خادمی تمام تلاش خود را می کند تا تیم مدیریتی خود را سرپا نگه دارد و اجازه ندهد به راحتی قربانی مباحث رسانه ای شوند.
باید منتظر ماند و دید که وضعیت استاندار و تیم اجراییش که به گفته خود بهترین تیم اجرایی سال های اخیر بوده است،چه خواهد شد؟



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
اینهمه مشکلات وناملایمات تو این استان هست اگه اقای خادمی راست میگوید اونهارو حل کنه اگه ریگی به کفش نداره باید توجه به انتقادهای بحق واحیانا ناحق منتقدین نکنه واین صعف یک استانداره که بخواهد موج سواری کنه وبا این ترفند نادریت که بد تر از انتخابات کثیف هست خودش را حفظ کنه باید یه کسی بیاد که درد مردم رابفهمد وتوان مدیریتی در حوزه های مختلف داسته باسه واین ضعف مدیریتی ادارات وراس استان را بر طرف کند ادارات ما پکرند وبه روزمرگی دچار شده اند وعملا کاری صورت نمی گیرد لذا تغییرات لازم وضروری است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار