رئيس دانشكده صنعت و معدن چرام با اشاره به برگزاري همايش بزرگ توسعه پايدار اين شهرستان در دانشكده صنعت و معدن گفت: معرفي ظرفيت هاي بخش هاي مختلف و استفاده از اين ظرفيت ها براي توسعه از محورهاي اصلي همايش خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 09 May 2016
امير بهشاد روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: محور هاي اصلي اين همايش در قالب كشاورزي، منابع طبيعي و محيط زيست وعمران،معماري،شهرسازي و زيرساخت ها، سلامت،ايمني،بهداشت و تغذيه، فرهنگ،تاريخ، موقعيت جغرافيايي، جامعه شناسي و علوم رفتاري، مديريت چالش هاي پيش رو در توسعه پايدار، كتاب و كتاب خواني و رسانه هاي ديجيتال، صنعت،معدن و گردشگري و سلامت و آموزش نيروي انساني خواهد بود.
وي اظهاركرد: اين همايش در روزهاي يكم و دوم خرداد با حضور مهمانان كشوري و استاني برگزار خواهد شد.
بهشاد تصريح كرد: تاكنون 30 مقاله با موضوعات مختلف به اين همايش ارسال شد.
وي عنوان كرد: با توجه به ظرفيت هاي خوب شهرستان چرام در زمينه گردشگري، كشاورزي و صنعت برگزاري اين همايش نقش مهمي در توسعه پايدار اين شهرستان گمنام استان دارد.
اين مسئول يكي از مشكلات اصلي دانشكده صنعت و معدن چرام را نداشتن شبكه ارتباطي دانست و گفت: همكاري شركت مخابرات در اتصال فيبرنوري براي ارائه خدمات بهتر در اين همايش ضروري است.
بهشاد بيان كرد: دانشكده دولتي صنعت و معدن چرام در سال 91 آغاز بكار كرد و هم اكنون 150 دانشجو در سه كد رشته عمران، مكانيك و آمار آن مشغول تحصيل هستند.
شهرستان چرام داراي دو بخش مركزي و سرفارياب با جمعيتي حدود 32 هزار نفر در 160كيلومتري ياسوج مركز كهگيلويه وبويراحمد واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار