معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ۱۶ حزب در استان وجود دارد، گفت: احزاب در کهگیلویه وبویراحمد نیمه فعال هستند.
کد خبر: ۲۲۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 11 May 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی صبح امروز در دیدار با پرسنل ارتش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، اظهار داشت: حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ایثار و از خودگذشتگی و حماسه آفرین عاشورای حسینی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهاجرت بی‌رویه به شهرها به خصوص شهر یاسوج یکی از مشکلات پیش روی استان است، گفت: باید با تقویت کشاورزی و گردشگری از این ظرفیت‌ها جهت توسعه استان استفاده کرد و از این مواهب جهت اشتغالزایی در استان بهره‌مند شد.

وی عنوان کرد: فقر و معارضات اجتماعی و مشکلات فرهنگی باید در استان به واسطه تربیت نیروهای فرهنگی و تشکیلات فرهنگی و اجتماعی برطرف شود.

محمدی با اشاره به اینکه احزاب سیاسی نقش مهمی در توسعه کشور دارند، بیان کرد: 16 حزب در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که متاسفانه همین احزاب هم در استان نیمه فعال هستند.

وی با بیان اینکه اقتدار ارتش سبب تغییر رفتار دشمن با نظام اسلامی شده است، تصریح کرد: امنیت کشور مدیون اقتدار نظام ایران و اسلامی و نیروهای مسلح ارتش است و ارتش با پیروی از ولایت فقیه برای پیشرفت و اقتدار نظام تلاش می‌‌کند.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه بصیرت افزایی راه مقابله با نفوذ دشمن است، اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور با بصیرت هستند و در این راستا بازوی توانمند ولایت فقیه و دولت هستند.

وی با بیان اینکه نیروی معنوی، بصیرت و قدرت در کنار همدیگر می‌توانند به دفاع از اقشار ضعیف جامعه در مقابل زورگویان پرداخته و جامعه را به سمت جامعه آرمانی دینی هدایت کنند، اظهار داشت: قدرت بدون بصیرت عامل انحراف قدرت در برخی جوامع است و ارتش و نیروهای مسلح ایران اسلامی با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در تمام دنیا بی‌نظیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار