با مخاطبان:
آیا می دانید برابر ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی و قوانین نظارت بر نمایندگان مجلس حضرتعالی را می توان بعلت عدم گزارش جرائم و تخلفات صورت گرفته مورد بازخواست قرار داد.
کد خبر: ۲۲۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 13 May 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه و بویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
بسمه تعالی
جناب آقای غلامرضا تاج گردون
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و تحیات
همانطوری که مستحضرید این ایام مسئله حقوق دریافتی تعدادی از مدیران بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران باعث ایجاد مناقشات گسترده ای در سطح فضای های عمومی،رسانه ای و مجازی کشور  و سبب بوجود آمدن حس بدبینی مردم نسبت به مسئولین در سطح جامعه شده تا جای که رئیس محترم سازمان بیمه مرکزی جناب آقای امین در حرکتی بجا ،ضمن پذیرش مسئولیت این اشتباهات از سمت خود استعفا نموده اند که این استعفا هر چند راه بجای نخواهد برد ولی در نوع خود در کشور تاکنون بی سابقه بوده است.
حال این مسئله مهم که امروز قاطبه مردم کشور از طریق فضاهای مجازی از آن باخبر و آزرده خاطر شده اند حضرتعالی را برآن داشته طی نامه ای مواردی را خدمت دکتر طیب نیا وزیر محترم اقتصاد بیان نمائید که این نامه شما از دید اینجانب،حرکت فرار به جلوتان می باشد.

جناب آقای تاج گردون بزرگوار؛
این حقوق دریافتی مدیران بیمه مرکزی نه برای بار اول بوده و نه برای بار آخر خواهد بود و مسبوق به سابقه می باشد و با یک بررسی اجمالی می تواند آن را به  دولت های قبل هم تعمیم داد و نه تنها مختص سازمان بیمه مرکزی می باشد بلکه در سازمان های دیگری همچون شرکت نفت، سازمان گمرک،سازمان امور مالیاتی، تأمین اجتماعی و دو سه جین سازمان های درآمدزا کشور این رویه پرداخت حقوق وجود دارد.
علی الحال چرا ایامی که حضرتعالی با زدبندهای سیاسی بدون داشتن تجربه در امور بیمه دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران شدید یا آن زمانی که جناب آقای اولیاء را بعنوان دبیرکل به سندیکا تحمیل نموده اید نگران حقوق های دریافتی میلیونی مدیران بیمه نشدید و با مدیران متخلف برخورد نمی کردید و یا اعتراضی انجام نمی دادید.یا حضرتعالی هم از این حقوق های میلیونی دریافت و چشم پوشی میکردید.
چرا یک سال پیش در دیدار شخصی با دکتر طیب نیا ، هنگامی که گزارشات حقوق دریافتی مدیران بانک ها و بیمه های دولتی را خدمت ایشان عرض می نمودی و ایشان توجهی نکرد ، این تخلفات را به نهادهای متولی امر از جمله قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کشور و دیوان محاسبات مجلس و... گزارش ننمودی تا درهمان زمان با متخلفین برخورد صورت پذیرد.
چرا در صورت بی توجهی وزیر اقتصاد به گزارشاتتان اقدام به استیضاح ایشان از طریق وظیفه ای نمایندگی خودتان اقدامی نکردید.
چرا از سال ۱۳۹۰ تاکنون که نماینده مجلس هستید و وقتی از ماجرا آگاه شدید از وظیفه نظارتی خود بر اساس قانون استفاده نمی کردید و طرح تحقیق و تفحص از این بانک ها و بیمه های متخلف ارائه نمی دادید.
چرا در این سالهای نمایندگیتان منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با فساد در دستگاه های دولتی را اجرایی نمیکردید .
چرا تاکنون برای تصویب یک قانون محکم برای مقابله با فساد در این چنین سازمانهای در مجلس اقدامی نکرده اید.
جناب آقای غلامرضا تاج گردون محترم.
آیا می دانید برابر ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی و قوانین نظارت بر نمایندگان مجلس حضرتعالی را می توان بعلت عدم گزارش جرائم و تخلفات صورت گرفته مورد بازخواست قرار داد.
در آخر اینکه این نامه حضرتعالی به وزیر محترم اقتصاد مصداق بارز سیاست یک بام و دوهوایتان می باشد که یک زمان علم اصولگرایی برافراشته ای و این زمان پرچم اصلاح طلبی را در دست گرفته ای.
پس بدانید وقتی وزیر اقتصاد را در این راه مقصر می دانید، اینجانب هم بعنوان یک ایرانی و هم استانی جنابعالی را بعنوان وکیل ملت ایران بدلیل عدم انجام وظایف نظارتی خود مقصر می دانم.

با تشکر فراوان
وحید خادم زاده


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا احمدی
|
United States
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
درود بر شما آقای خادم زاده.به حق که صحیح فرمودین و این حرف بسیاری از کسانیست ک طالب حق دراین آب و خاکند.سپاس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار