نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه آب‌رسانی به اراضی دهستان سادات محمودی شهرستان دنا ۷.۵ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۲۲۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 14 May 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیاسوج، غلام‌محمد زارعی در آیین کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی به اراضی سادات محمودی اظهار داشت: این پروژه یکی از طرح‌های بزرگ شهرستان دنا در جهت توسعه و رونق کشاورزی این شهرستان است.

وی از تلاش برای جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد و افزود: اقدامات اساسی در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری یعنی اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در دستور کار است که اجرای پروژه آب‌رسانی به اراضی سادات محمودی یکی از این اقدامات است.

زارعی میزان اعتبار موردنیاز برای اجرای این پروژه را حدود 7.5 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: امیدواریم مسئولان دولت تدبیر و امید در استان برای بهره‌برداری سریع از این پروژه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه روستای دشتک و دیگر بخش‌های سادات محمودی از لحاظ آب و زمین‌های حاصلخیز از ظرفیت خوبی برخوردار هستند، ابراز امیدواری کرد: افتتاح این پروژه به توسعه بخش کشاورزی، اشتغال و رشد تولید ملی در روستاهای دهستان سادات محمودی منجر شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این پروژه سال گذشته در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب و ردیف اعتباری و کد اجرایی برای آن مشخص شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار