معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیریت بحران این استان در بین شش استان جنوبی کشور مقام نخست در زمینه برنامه نویسی در حوزه بحران را کسب کرد.
کد خبر: ۲۲۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 14 May 2016
پژمان نیک اقبال عصر جمعه در پنجمین جشنواره فیلم سبز در یاسوج از برگزاری همایش مدیریت بحران استان های اصفهان ، خوزستان ، فارس، بوشهر هرمزگان و بوشهر خبر داد و افزود: مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد پس از ارزیابی برنامه های ارائه شده در این همایش موفق به کسب رتبه اول شد.
وی کسب این موفقیت را ناشی از اثرگذاری کار تیمی و علمی دانست و برلزوم فعالیت های تیمی و برنامه ریزی شده با رویکرد مدیریت علمی در حوزه مدیریت بحران تاکید کرد.
همایش مدیریت بحران استانهای جنوبی به مدت چهار روز در شیراز برگزار شد.
وی گفت: توانمندسازی دستگاه های فعال درعرصه مدیریت بحران ، برنامه ریزی و هماهنگی بین بخشی برای ساماندهی فعالیت در حوزه مدیریت بحران، کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی را به دنبال دارد.
وی به اهمیت برگزاری جشنواره فیلم سبز اشاره کرد و افزود: محیط زیست و منابع طبیعی از ظرفیت های کم نظیر این استان است و باید برای شکوفایی این ظرفیت ها و نیز حفظ بیش از پیش آن تلاش کرد.
جشنواره فیلم سبز با نمایش 250فیلم وانیمیشن محیط زیستی به مدت یک هفته در سالن سینمای اداره کل وفرهنگ وارشاد اسلامی یاسوج برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار