کد خبر: ۲۲۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰ 15 May 2016
مدیرکل کمیته امداد استان از برگزاری جلسه ستاد احسان و نیکوکاری با محوریت برنامه های ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری که با محوریت برنامه های ماه مبارک رمضان تشکیل شد، گفت: رسالت کمیته امداد بسترسازی و فرهنگسازی جهت انجام امورات خیر است و ما باید قدردان نیازمندان باشیم که مسبب امورات خیر هستند.
وی هدف از برگزاری این جلسات را هم‌اندیشی و هم‌فکری بین اعضاء برشمرد و گفت: تلاش کنیم که با مشارکت همگانی عزم و اراده جهادی اهداف خود را عملی کنیم.
محبی اطعام نیازمندان و ایتام را یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در ماه رمضان برشمرد و اظهار کرد: اطعام و افطار برای نیازمندان از برنامه‌های ما در ماه رمضان است که این اقدام با استفاده از ظرفیت خیرین و کمک‌های مردمی انجام
می شود،که تلاش می کنیم به جای کشیدن سفره افطاری بیشتر به صورت اطعام خشک باشد.
وی با بیان اینکه اجرای طرح اکرام ایتام نیز در ایام ماه مبارک رمضان و بخصوص در شبهای قدر، در دستور کار است،گفت: در این ایام از حامیان جدید ثبت نام می کنیم که به همین منظور قرار است حوزه اکرام در مترو تهران برای حامی یابی مستقر شود.
محبی طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه‌های ماه رمضان عنوان و بیان کرد: در این طرح زمینه بازدید مسئولان، خیرین به صورت میدانی از خانواده‌های نیازمندان فراهم می‌‎شود و مسئولان از نزدیک با خانواده های مددجویان و مشکلات آنان آشنا می شوند.
وی ادامه داد: آزادی زندانیان نیازمند با همکاری ستاد دیه ، طرح شفا و کمک به بیماران صعب العلاج، اجرای طرح همیان مولا در قالب سبدهای مختلف غذایی به نیازمندان، بازدید از طرح های اشتغال مددجویان و برگزاری جشن رمضان از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.
مدیرکل کمیته امداد استان از دیگر برنامه های این نهاد در ماه رمضان را دریافت کفارات و زکات فطریه در روز عید فطر برشمرد و افزود: باید به صورت های مختلف و از طریق تبلیغات محیطی، تلویزیونی و رادیویی پیام نیازمندی های خود را به گوش مردم برسانیم.
وی در پایان بر ضرورت همکاری همه نیروهای امدادگر درخصوص هرچه بهتر برگزار کردن برنامه های ماه مبارک رمضان برای کمک بهتر و مطلوب تر به ایتام و نیازمندان تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار