سردار غلامی:
مراسم یاد و خاطره 92شهید شهرستان لنده باحضور پرشور مردم و مسولین شهرستانی ،استانی و کشوری برگزار گردید.
کد خبر: ۲۳۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷ 16 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مهمان ویژه این مراسم سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بود که در این مراسم باشکوه به ایراد سخن پرداخت.
سردار غلامی در ابتدا ضمن یاد از دست اوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره به ارزش والای یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت داشت و در همین راستا گفت: امروز مهمترین دلیل موفقیت روز افزون کشورما در تمام عرصه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی ، بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان که تشنه حقیقت ناب دفاع مقدس هستند،میباشد.
کشورهایی که به ما سیم خاردار نمی دادند حالا ما را قدرت اول منطقه می دانند
وی در ادامه افزود: همین یادواره شهدا بی شک خنثی کننده هجمه های سهمگین توطئه ها و دسیسه های مختلف دشمنان است و نظام جمهوری اسلامی با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و مبتنی بر اصل ولایت فقیه بیمه شده است و در زمانهای مختلف با میثاق ملت با شهدا بروزرسانی میشود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: چنین یادواره هایی موجبات اشنایی نسل جوان با تهدیداتی را فراهم خواهد کرد که از اغاز انقلاب تا به امروز گریبانگیر آن هستیم.
 وی در ادامه بیان داشت: زمانی همین کشورهای جهان امروز از فروش سیم خاردار به کشور ما خودداری میکردند ولی امرور همین کشورها جمهموری اسلامی را قدرت اول منطقه میدانند. امروز کشور ما به چنان قدرت دفاعی و امنیتی رسیده است که قدرت اول منطقه باشد ولی با این شرایط استحکام و قدرت نظامی امنیتی جمهوری اسلامی در تجهیزات نظامی خلاصه نمیشود بلکه قدرت ما در مباحث معنویی و پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای است.
سردار غلامی افزود: توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت عامل رسیدن به درجات بالای کسب شده نظام جمهوری اسلامی است و امروز نیز در شرایطی حساس قرار گرفته ایم و اگر به بلاد اسلامی نگاهی کنیم خواهیم دید دشمنان نظام درصدد هستند از تفکر و فرهنگ شهید و شهادت و نهضت عاشورایی جلو گیری کنند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان  یاداور شد:دشمنان از طریق شبکه های مختلف،ماهواره ، فضاهای مجازی و اجماعی به دنبال فاصله انداختن بین مردم ، روحانیت و پایگاه های مذهبی ماهستند ، زیرا میدانند عامل و قدرت دفاعی ما برگرفته از همین فرهنگ نابی است که از چنین نهادها و مکانهایی بدست امده است.
گزارش و عکس:مجید مرادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار