بر اثر بی توجهی :
مرادی بخشدار مرکزی شهر لنده ،در گفتگویی با خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد گفت: متاسفانه در پی سهل انگاری عده ای بیش از یک و نیم هکتار از مزارع کشاورزی و منابع ملی در محل سرگچ لنده طعمه حریق شد.
کد خبر: ۲۳۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 23 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،از لنده،ظهر امروز یکی از مزارع گندم در حوالی شهر لنده دچار حریق شد که با همکاری مردم و نهادهای مربوطه پس از به جا گذاشتن خساراتی خاموش شد.
مشاهدات عینی خبرنگار تابناک حکایت از همکاری مردم و نهادهای امدادی شامل اتش نشانی ، شهرداری ، منابع طبیعی،جهت کنترل و همچنین بخشدارمرکزی ، جهت خاموش کردن شعله های آتش داشت.
یک و نیم هکتار از مزارع لنده در آتش سوخت
با تلاشهای فراوان اتش در این مزرعه خاموش و از سرایت شعله های اتش به مزارع همجوار این مزرعه جلوگیری شد. هر چند یکی از مزارع که مراحل درو و در حال اماده کردن خرمن بود کاملا در اتش سوخت و حاصل دست رنج یک خانواده بر اثرسهل انگاری از بین رفت.
مرادی بخشدار مرکزی شهر لنده ،در گفتگویی با خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد گفت:  متاسفانه در پی سهل انگاری عده ای بیش از یک و نیم هکتار از مزارع کشاورزی و منابع ملی در محل سرگچ لنده طعمه حریق شد.
وی افزود: در این حاثه متاسفانه خرمن کشاورزان که چندین روز برای برداشت آن نیز زحمت کشیده بودند به طورکامل در آتش سوخت.
بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: سهل انگاری و بی توجهی چوپانان و افراد رهگذر و وزش شدید باد عامل مشتعل نمودن آتش شد.
وی از حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، منابع طبیعی و مردم و همه کسانی که عامل اطفای حریق بودند تقدیر و تشکر
یک و نیم هکتار از مزارع لنده در آتش سوخت
در ادامه با کشاورزی که امروز شاهد اتش گرفتن محصول و دست رنج یک ساله خود بود، گفتگویی داشتیم که ایشان از شهرداری و منابع طبیعی شهر لنده به دلیل دپو کردن زباله های شهر که گهگاهی این زباله را شهرداری در حوالی زمینهای کشاورزیشان اتش میزنند گلایه داشت. هرچند علت اتش سوزی امروز مزرعه ایشان زباله های شهر نبودند ولی بدین موضع اشاره ای داشتند که در سالهای گذشته هم شاهد اتش گرفتن قسمتهایی از مزارعشان بودند.
گزارش و عکس:مجید مرادی
تصاویر تکمیلی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
وای .وای .سهل انگاری تا این حد .این یعنی اینکه هیچ ازانسانیت حالیمون نشه که چنین سهل انگاری کنیم
کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
باز خوب شد نیروهای امدادی رسیدن وجلو خسارت بیشتر را گرفتن ...چراشهرداری لنده زباله هاشو نمیریزه جایی که خطری نداشته باشن .واقعاکه
یعقوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
کشاورزان لنده تابوده بدبخت بودن...پارسال هم درکهناب بودچنین خسارتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار