دکتر قایدی بیان داشت: ثبت نام این آزمون 17 خرداد سالجاری به مدت 8روز از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می شود.
کد خبر: ۲۳۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 23 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون استخدامی (پیمانی )و جذب 225 نفر در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.
دکتر امام بخش قائدی افزود: حوزه بهداشت و درمان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تأثیرگذار در جامعه بوده که بهبود خدمات‌رسانی در این بخش در دستور کار قرار دارد.
وی سلامت را عامل مهم در توسعه جامعه عنوان کرد و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی در بخش بهداشت و درمان را مهم و مؤثر دانست.
دکتر قایدی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی بهداشت و درمان بیان داشت: ثبت نام این آزمون 17 خرداد سالجاری به مدت 8روز از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می شود.

وی ادامه داد: این آزمون در اواخرمرداد ماه جاری برگزار و طی آن 225 نیروی بهداشتی و درمانی استخدام می‌شوند.
دکتر قائدی شرکت نیروهای قراردادی بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون استخدامی را بلامانع عنوان کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: برای بکارگیری 7نفر از نیروی های پیمانی غیر مرتبط با رشته‌های بهداشت و درمان نیز همزمان با دیگر رشته های آزمون برگزار می شود که پذیرفته شدگان در این آزمون به صورت پیمانی استخدام می شوند.

رشته های مورد نیاز در آزمون استخدامی

دکتر قائدی رشته های مورد نیاز در این آزمون را پزشک، مامایی، پرستار، کارگزین، اتاق عمل، پرتوشناس(رادیولوژی)، تجهیزات پزشکی، فوریت های پزشکی، ارتباطات و فناوری، مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط، بهداشت خانواده و آزمایشگاه عنوان کرد.

به گزارش وب دا؛ این آزمون تحت نظارت سازمان سنجش کشور 29 مرداد سال جاری طی دو مرحله عمومی، اختصاصی و مصاحبه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار