تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
به هر جهت معاون مطبوعاتی همانطور که از عنوانش پیداست بهتر از هر کسی می داند که فضای رسانه ها به راحتی می تواند ملتهب شود و عده ای هم سوء استفاده کرده و شرایط را متشنج کنند.
کد خبر: ۲۳۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 26 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،دیروز انتخابات خانه مطبوعات برگزار شد و عده ی زیادی از رسانه ها و خبرنگاران از شیوه دعوت به این جلسه انتقاداتی داشتند و برخی هم راضی بودند.
در میان ناراضیان دعوت نشدگان شاخصه بود و در میان راضیان دعوت شدگان. اما در این میان عده ای هم بودند که همصدا با معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد صحبت از برنامه ریزی برای کنترل و به حاشیه راندن سایت هایی خبر می دادند که به گفته خودشان به عنوان سایت های معامله گر یاد می کنند.
چنانکه مدیر مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: حمایتی از رسانه‌های معامله‌گر در کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کنیم.
آزاد خردمند در حاشیه برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفته بود: هیچ‌گاه به دنبال گزارش کار نیستیم و تنها انجام وظیفه می‌کنیم،هر چند می‌دانیم که همه کارهای ما بی‌عیب نیست و برخی کارها ناقص است اما گلایه ما این است که چرا عده‌ای در رسانه‌های استان تنها به دنبال غرض‌ورزی هستند و منصفانه قضاوت نمی‌کنند.
آزاد خردمند سال گذشته را بهار مطبوعات در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست زیرا به گفته وی کارهایی انجام شد که در گذشته به هیچ وجه انجام نشده بود.
خردمند از خاتمه دادن به فعالیت فله‌ای سایت‌ها به عنوان یکی دیگر از کارهای اداره کل ارشاد سخن به میان آورد و گفت: بیش از 60 سایت در استان داشتیم که داد همه را درآورده بودند و تعداد آن‌ها را به 23 سایت رساندیم.
خردمند سایت های بدون مجوز را به تفنگ قاچاق تشیه کرد و گفت نمی توان از چنین سایت هایی دفاع کرد.
معاون اداره‌کل ارشاد اسلامی کهگیولیه و بویراحمد با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم از رسانه‌ای که حیثیت استان را بر باد می‌دادند حمایت کنیم، افزود: نمی‌توان از کسانی حمایت کرد که دنبال معامله و داد و ستد باشد و پول بگیرد و گزارش بزند.
وی برگزاری انتخابات خانه مطبوعات را نیز یکی دیگر از اقدامات ارشاد اسلامی استان در این دوره برشمرد.
آنچه که در صحبت های معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی استان در خصوص سایت های معامله گر بیان شد ، موضوعی است که برای اهالی رسانه کاملا مشهود است و تقریبا داد همه از دست این وضعیت بلند است.
در خصوص کاهش آمار سایت ها به نظر می رسد ضعف از نهاد های نظارتی است که هر سایتی بتواند بدون مجوز کار خود را شروع کند تا زمانی که بتواند مجوز خود را از نهادهای مسئول بگیرد. پس تقلیل آمار سایت نمی تواند نکته مثبتی باشد مگر اعترافی به اشتباهی که قبلا انجام گرفته است.
به هر جهت معاون مطبوعاتی همانطور که از عنوانش پیداست بهتر از هر کسی می داند که فضای رسانه ها به راحتی می تواند ملتهب شود و عده ای هم سوء استفاده کرده و شرایط را متشنج کنند بنابر این با تمام احترام باید گفت این کار معاونت مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان کاملا غیر حرفه ای و سوال برانگیز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار