وی با ذکر این مطلب که خداوند بهشت را مجانی نمی‌دهد، عنوان کرد: اگر شما شرکت تشکیل نداده و کار در منطقه ایجاد نشود من یکی به کسی پول نخواهم داد.
کد خبر: ۲۳۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 25 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید ابوالفضل رضوی عصر امروز در جمع مردم منطقه طسوج به شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره داشت و اظهار کرد: اقتصاد پیشتاز، خلاق و دنیا نگر است و اقتصاد ریاضتی، سهمیه‌بندی مواد خوراکی انسان‌ها و اقتصاد کوپنی نیست.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با ابراز خرسندی از اینکه جهت اجرای اقتصاد مقاومتی در روستاها تاکنون طرح‌های خوبی برنامه‌ریزی شده است به مشکلات منطقه طسوج اشاره کرد و گفت: در بین راه که مشکلات منطقه را بررسی کردیم به جناب استاندار و فرماندار چرام گفتیم جهت عمل کردن برای رفع مشکل جاده منطقه آماده هستیم اما شرط داریم.

وی با تاکید بر این مطلب که اگر مردم منطقه طسوج آماده هستند ما هم آماده‌ایم اما اگر آنان آماده نیستند ما هم عمل نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما در نظر داریم برای مردم منطقه دو کمک داشته باشیم و لازمه آن این است که مردم منطقه شرکت یا تعاونی تشکیل دهند.

رضوی ادامه داد: در این منطقه 500 خانوار زندگی می‌کنند که می‌توانند یک شرکت تشکیل داده و هر خانواری حتی با فروش یک راس گوسفند خود می‌تواند متوسط 500 هزار تومان به حساب تعاونی واریز کنند و حدود 250 میلیون مردم طسوج، 800 میلیون هم ما تسهیلات با سود 3 درصد می‌دهیم که دو سال اول از دادن قسط معاف بوده و از سال سوم به مدت 3 تا 5 سال قسط را پرداخت کنند.

این مسئول با بیان اینکه جهت گرفتن این تسهیلات، مردم طسوج می‌توانند کارت یارانه خود یا سند ملکی را وثیقه بگذارند، تصریح کرد: اگر این شرکت تاسیس شود ما به شما این وام را می‌دهیم و جناب فرماندار هم سرمایه‌گذارانی جهت سرمایه‌گذاری در منطقه جذب می‌کنند که نتیجه این کار ایجاد شغل برای فرزندان شماست.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جاده طسوج 22 کیلومتر بوده و هر کیلومتر 500 میلیون تومان هزینه دارد، ابراز کرد: مجموع اعتبار لازم جهت ساماندهی این پروژه 10 میلیارد تومان است که اگر تعاونی تشکیل شود، 5 میلیارد ما و مابقی را آقای استاندار می‌دهند.

وی با ذکر این مطلب که خداوند بهشت را مجانی نمی‌دهد، عنوان کرد: اگر شما شرکت تشکیل نداده و کار در منطقه ایجاد نشود من یکی به کسی پول نخواهم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار