مهندس حبیبی:
امروز خبر سفر وزیر محترم نیرو و هیئت همراه به کهگیلویه را خواندم و بسیار خوشحال شدم که مباحث و دغدغه های اصلی منطقه در حوزه آب مطرح شده است.
کد خبر: ۲۳۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 26 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مهندس حبیبی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارسال یادداشتی نسبت به حضور وزیر نیرو در استان و هماهنگی و هم صدایی مسئولین و نمایندگان تشکر کرد.
متن یادداشت:
امروز خبر سفر وزیر محترم نیرو و هیئت همراه به کهگیلویه را خواندم و بسیار خوشحال شدم که مباحث و دغدغه های اصلی منطقه در حوزه آب مطرح شده است. به همین دلیل به عنوان کسی که همیشه آرزو داشتم روزی این اقدامات در منطقه انجام شود، بر خود لازم میدانم که اولا از وزیر محترم نیرو و مدیرعامل محترم منابع آب ایران و هیئت همراه بخاطر اینکه رنج این سفر را تحمل کردند و قولهای همکاری و پیگیری که دادند تشکر کنم. ثانیا از استاندار محترم، فرماندار محترم کهگیلویه، نماینده محترم شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده، مدیرعامل محترم اب استان و همکارانشان، اصحاب رسانه،بخصوص خبرنگاران دلسوز و همه کسانیکه آنها را نمی شناسم ولی دغدغه اجرای طرحهای تامین آب منطقه را دارند صمیمانه تشکر میکنم و خوشحالم که بعد از سالها که بنده به هر کسی که دسترسی داشتم و به هر شکلی که تونستم تلاش کردم که توجیه کنم که چهار کار اساسی و زیربنایی لازم است در این منطقه در حوزه آب انجام شود و برای اولین بار است که یک صدا از زبان این عزیزان انجام این چهار کار از وزیر محترم نیرو خواسته شده. مجددا از همه آنهایی که دلشان برای منطقه میسوزد خواهش میکنم که همه کمک کنید این چهار کار انجام شود: ۱_شروع عملیات اجرایی طرح آبرسانی از سد کوثر به شهرهای دهدشت، چرام، سوق ، لنده و روستاهای مسیر از سد کوثر.۲-اتمام طرح ابرسانی کشاورزی دهدشت غربی (سوق و چنگلوا ) ۳- تکمیل مطالعه طرح تامین آب کشاورزی ۲۵ هزار هکتار دشتهای دهدشت، چرام، کلاچو،کلایه ،بردیان و … از رودخانه مارون (سد مارون دو یا آبریز) ۴- تغییر کارفرما و تکمیل مطالعات سد بالیاب (صیدون ). در پایان به عنوان یک برادر کوچکتر که اندک تجربه و اطلاعاتی در حوزه آب دارم از همه فرهیختگان و مردم منطقه خواهش میکنم که به دور از هرگونه تعصب قومی و منطقه ای و سیاسی برای کمک به تسریع در انجام این اقدامات از مسیر قانونی و کارشناسی، صادقانه ضمن حمایت از نماینده محترم و مسئولین خودتان ، مطالبه انجام این چهار اقدام را هم از آنها داشته باشید. مطمئنا بنده هم از هیچ کوششی در این رابطه دریغ نمیکنم.

با تشکر- جهانگیر حبیبی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران ششم خرداد نود و پنج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار