واکنش مهندس حبیبی به درج یک یادداشت بر علیه خود
اهل جنگ رسانه ای نیستم و اگر قصد تخریب وی را داشتم این موضوع را در دوره انتخابات مطرح می کردم. پس تخریب و جنگ رسانه ای در این مقطع زمانی کاملا بی اساس است.
کد خبر: ۲۳۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 27 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مهندس جهانگیر حبیبی، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ارسال یادداشتی که وی را به برخی موارد متهم می کرد واکنش نشان داد.
متن یادداشت
بسمه تعالی
مدیریت محترم  سایتهایی که مطلبی از قول فردی به نام عماد عزیزیان خطاب به اینجانب منتشر کرده اید
سلام
احتراما در مطلبی تحت عنوان "آقای حبیبی، آیا آمیراحمد کارشناس مسائل عمرانی است؟/جنگ رسانه ای علیه موحد از اتاق فکر خاصی است "که در تاریخ 5خرداد از قول فرد نامبرده منتشر شده، به اینجانب توهین شده و مطالب خلاف واقع نیز در آن بیان شده لذا خواهشمند است جوابیه زیر را جهت روشنگری افکار مخاطبین و بخصوص نگارنده محترم منتشر نمایید.

به نام خدا
جناب آقای عماد عزیزیان با سلام
شما را نمیشنایم ولی از لفظ و بیان مغرضانه و ناآگاهانه تان چنین استنباط میشود که روح و جسمتان از تنفر و حسادت و تعصب خشک سرشار است ، اگر اینطور نبود این همه قضاوت مغرضانه نمی کردید و اتهام بی اساس نمی زدید. بدتر از آن این است که متاسفانه از آیات مبارک قران کریم و اسم مقدس پیامبر اعظم نیز در این متن توهین آمیز استفاده کرده اید.!؟ اما پاسخ مطالب شما:
۱. بنده خدمت حاج آقا موحد ارادت دارم و فکر می کنم خود ایشان هم این را می داند و بعید میدانم راضی باشند که شما با این ادبیات سخیف سنگ ایشان را به سینه بزنید.
اهل جنگ رسانه ای نیستم و اگر قصد تخریب وی را داشتم این موضوع را در دوره انتخابات مطرح می کردم. پس تخریب و جنگ رسانه ای در این مقطع زمانی کاملا بی اساس است.
۲. من در همایش چرام اصلا اشاره ای به اسم آقای موحد نکردم فقط در جواب پرسش آقای هاشمی نماینده محترم مردم در مورد تامین آب اراضی دهدشت و چرام و موضوع سد کلات اشاره کردم که در گذشته مطالعات سد را انجام دادیم ولی مسئولین منطقه اجازه ادامه کار را ندادند. (به متن سخنرانی های بنده و آقای هاشمی مراجعه کنید)
وقتی که چند روز بعد از همایش در یکی از سایت ها از قول بنده گفته شد که مطالعات سد کلات از طریق مسئولین مرکز استان متوقف شد، بنده به منتشر کننده خبر گفتم که مسئولین مرکز استان درست نیست و واقعیت را بیان کردم (گفتم نماینده وقت مردم بود نه مسئولین مرکز استان) . در اینجا بود که خود آقای موحد جوابی دادند و در آن جواب جملاتی نظیر اینکه "برخی بی اطلاع هستند ، همه مطلب را نگفتند یا بر اساس مسائل سیاسی اظهار نظر می کنند و از این قبیل مسائل" بکار بردند، که بنده ناچار شدم واقعیت موضوع را با ذکر دلایل مخالفت آقای موحد و آدرس محل هایی که مخالفت کردند و مزایای سد را بیان کردم. (پس نه نبش قبر بوده و نه قصد جسارت به حاج آقا موحد بلکه یک اطلاع رسانی در جواب یک اظهارنظر ناقص است)
۳. در ارتباط با طرح مسائلی نظیر " همراهی با نماینده منتخب ، محبوبیت نزد هواداران ایشان و عبور از وی و کاندیدا شدن در آینده " همه اینها از ذهن ناقص شما بر اساس غرض و پیشگویی بی اساس تراوش کرده چون اگر می خواستم به نفع نماینده منتخب کاری در این ارتباط کنم در دوره انتخابات این موضوع را بیان می کردم و محبوبیت خود را هیچ وقت در تخریب دیگران نمی دانم و عبور و این حرف ها را هم اصلا نمی فهمم فقط شما را به خدا می سپارم.
۴. از اقدامات دوران خدمتی من پرسیده بودید ، نمی دانم سن و سال شما چقدر است و اصلا چقدر از پروژه و طرح و عملکرد اطلاع دارید، و شاید اصلا ضرورتی به ارائه گزارش کار نباشد ولی با یک تحقیق کوچک از کار های حوزه آب در استان  می فهمید که تقریبا اکثریت قریب به اتفاق کارهای انجام شده در حوزه آب در دوره مسئولیت من بوده که به درخواست شما و برای روشنگری! به برخی از مهمترین آنها اشاره میکنم: اقدامات اجرایی از احداث سد کوثر، تکمیل سد شاه قاسم ، شروع سد چم شیر ، مطالعه سد تنگ سرخ و ده ها طرح مطالعاتی سد سازی گرفته تا اجرای  شبکه های آبیاری چرام ، دشت روم ، چیتاپ ، سروک ، رودبال ، لیشتر و ... تا طرحهای آبرسانی شرب به شهرهای مختلف استان و ده ها طرح تغذیه مصنوعی و ده ها طرح ساماندهی رودخانه ، طرح های کوچک تامین آب ، مطالعات چند منظوره کل پتانسیل های آبی استان و ... همگی در دوره مسئولیت بنده انجام شده . به طور کلی شکل گیری اداره کل آب و استقلال آب از فارس و ... همگی در دوره کاری من بوده . در مورد اداره و محفل سیاسی هم کاملا کذب محض است و مدیران و معاونین من از همه جناح های سیاسی بودند و جز انجام کار ، وقت دعوا و محفل سیاسی نداشتیم و تنها مدیری بودم که در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد به واسطه عملکرد موفق بیش از ده سال مدیر بودم و تمام سال ها در جشنواره های  شهید رجایی  و ارزیابی های استانی و ملی مقام اول را کسب می کردیم  و این عملکرد و موفقیت و همچنین حمایت چهار استاندار از گرایش های مختلف که با آنها کار کردم ، جز با همت همه همکاران و در فضای همدلی و غیر سیاسی محقق نمیشدو اگر دعوای سیاسی بود که نمیشد این همه مدت باشیم واین همه کار انجام شود.؟!
اگر از روی بی اطلاعی اظهار نظر کردید که اشکالی ندارد و انشاءالله می روید و تحقیق می کنید و آگاه می شوید ولی اگر از روی غرض ورزی باشد که تهمت است و در پیشگاه باری تعالی پاسخ گو میباشید.
۵. در قسمتی علت بردن نام آمیر احمد تقوی را پرسیده اید و بدون اینکه بدانید چرا نام ایشان برده شده تهمت تفرقه افکنی زده اید و نفرین کرده اید. فکر می کنم اگر اعتقاد به قرآن و پیامبر اعظم داشتید این چنین قضاوت و نفرین نمی کردید. این را بدانید که آقای آمیراحمد تقوی را بنده و خانواده ام از قبل از انقلاب که احتمالا شما وجود نداشتید خدمتشان ارادت داشتیم و داریم و بنده نگفتم که ایشان کارشناس مسائل عمرانی هستند! بلکه رفتن من به محضر ایشان به این دلیل بود که در یک جلسه ای ایشان از پدرم گلایه کرده بود که گویا فرزند شما (یعنی من ) قصد دارد که با احداث سد کلات جاده پاتاوه دهدشت را تعطیل کند و مسیر آن را از طریق سرفاریاب ببرد و وقتی که این موضوع را پدرم از من پرسید بلافاصله به دهدشت رفتم و خدمت ایشان رسیدم و موضوع را پرسیدم که ایشان فرمودند که به من گفته اند که شما با احداث این سد می خواهید کلا مسیر جاده را از این منطقه خارج کنید و به طرف سرفاریاب ببرید که من توضیح کامل به ایشان دادم که احداث سد هیچ مشکلی برای جاده ایجاد نمی کند و تازه من مسئول جاده نیستم و امکان جا به جایی این جاده از این منطقه به جای دیگر وجود ندارد.
پس فکر میکنم اگر فقط مشکل شما ابهام باشد و نه چیز دیگری متوجه میشوید که بحث تفرقه و غیره نبوده بلکه قضاوت عجولانه و کورکورانه و تهمت شما ناروا است؟!
۶. در مورد اینکه یک پروژه چه مراحلی دارد باید به عرض شما برسانم که بنده ده ها پروژه سد سازی را از مطالعات فاز شناخت ،فاز یک ، فاز دو و اجرا تا مرحله بهره برداری در جاهای مختلف کشور انجام داده ام و این را هم میدانم که بایستی تمام این مراحل طی شود ولی این دلیل نمی شود که به دلیل اینکه بایستی این مراحل طی شود یک موقعیت منحصر به فرد را از دست بدهیم ، بلکه راهش این است که هر دو پروژه یعنی سد و جاده را انجام دهیم با بررسی و اصلاح طرح جاده و حفظ ساختگاه سد.
در ارتباط با راه های دیگر تامین آب از رودخانه مارون هم که من توضیح داده بودم که هم گزینه پمپاژ از تراب علیا و هم گزینه سد کوتاه و پمپاژ بررسی شدند و مقرون به صرفه نبودند و گزینه برتر سد کلات بوده. ضمنا از طریق دریاچه مارون هم بحث غیر فنی و غیر کارشناسی است که این هم از روی ناآگاهی است.
در پایان از شما که خودتان را جوان معرفی کرده اید می خواهم که هیچوقت دفاع ضعیف و کورکورانه و مغرضانه از کسی نکنید بلکه اگر در صدد روشنگری هستید بدون توهین و تهمت هم میتوانید این کار را بکنید. بدانید که بنده در جهت خدمت به مردم منطقه با هر کسی که صادقانه به فکر خدمت باشد همکاری می کنم و هیچ قصد دیگری جز خدمت صادقانه و کمک به رفع محرومیت منطقه نداشته و ندارم. با تشکر حبیبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار