تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از کشف 8 فقره پرونده سرقت با دستگيري دو سارق حرفه اي در گچساران و کشف اموال مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 27 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "علي كرم بازيان" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره انواع سرقت از جمله ؛ محتويات داخل خودرو ، سرقت گوشي و كش رو زني و ... ، شناسايي و دستگيري اين باند در دستور کار ماموران کلانتري 11 گچساران قرار گرفت.
سرهنگ بازيان گفت: ماموران دایره تجسس کلانتري 11 علي آباد گچساران با شگردهاي پليسي و انجام کارهاي اطلاعاتي و پليسي توانستند اعضاي باند سارقان را شناسايي با هماهنگي قضايي در يکي از محلات شهر گچساران دستگير نمايند.
دستگيري دو سارق حرفه ايبا 8 فقره سرقت
فرمانده انتظامي شهرستان در ادامه افزود: دو متهم اين پرونده که اقدام به سرقت منزل و محتويات خودرو مي نمودند نسبت به 8 فقره سرقت محتويات داخل خودرو ، سرقت گوشي و كش رو زني و ... اعتراف کردند.
سرهنگ بازيان با اشاره به انتقال متهمان به مراجع قضايي جهت سير مراحل قانوني خاطرنشان کرد تصريح کرد: از مخفيگاه متهمان تعدادي از اموال مسروقه كشف و ضبط گرديد.
فرمانده انتظامي شهرستان  گچساران در خاتمه به شهروندان و رانندگان توصيه نمود از قرار دادن اشياء قيمتي ، کيف دستي و مدارک در خودرو هنگامي که خودرو در حالت پارک قرار دارد خودداري و وسايل نقليه را در پارکينگ عمومي و در مکان هاي مطمئن پارک نمايند.
گزارش:سمیرا نصاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار