به مناسبت هفته میراث فرهنگی همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 27 May 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، به مناسبت هفته میراث فرهنگی همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز از جلوی استادیوم آزادی دهدشت تا مجتمع فرهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه در شهر قدیم دهدشت برگزار شد.

این همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم از جلوی استادیوم آزادی دهدشت آغاز و مسیر را به سمت میدان مرکزی و خیابان شریعتی طی کردند و با گردهمایی در مجتمع فرهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه مراسم اختتامیه برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد نشاط و شادابی، توسعه فرهنگ ورزش همگانی و آشنایی مردم با میراث گران‌بهای گذشتگان است.

سیاوش زمان با بیان اینکه ورزش کردن برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سلامت روحی و جسمی ضروری است عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که فعالیت‌های ورزشی در کمترین زمان و با بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود انجام شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید همواره به سلامت توجه داشته و از ورزش‌های همگانی غافل نشوند بیان کرد: مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه ورزش همگانی و بستر‌سازی لازم برای ارتقای توسعه سلامت جسمی و روحی مردم نقش به‌سزایی دارد.

زمان با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها تصریح کرد: زندگی شهرنشینی نیاز به ورزش همگانی برای خانواده‌ها را ضروری می‌کند.

این همایش با همکاری اداره میراث فرهنگی، سپاه ناحیه کهگیلویه، اداره ارشاد، سازمان تبلیغات و هیئت همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

در این مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار