رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه خبرنگاران را صدای رسای دولت و مردم دانست و گفت: همکاری با اصحاب رسانه در انعکاس مشکلات شهرستان یک ضرورت است.
کد خبر: ۲۳۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 28 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سیاوش زمان صبح امروز در جمع خبرنگاران پیشرفت شهرستان را مستلزم شناخت و ریشه‌یابی مشکلات دانست و اظهار داشت: خبرنگاران با بررسی نارسایی‌های جامعه زمینه احقاق حقوق قشرهای مختلف را فراهم می‌کنند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه تصریح کرد: خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فکری هر جامعه مرهون تلاش‌های آنهاست.
وی با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه در شهرستان بیان کرد: زمانی می‌توانیم انتظار انجام رسالت و تعهدات از خبرنگاران داشته باشیم که در انعکاس خدمات و عملکرد ادارات و نهادها با آنها همکاری داشته باشیم.
زمان از خبرنگاران به صدای ملت و دولت و ابزاری برای تنویر افکار عمومی نام برد و گفت: نقش رسانه در توسعه فرهنگ بی‌بدیل است.
وی با بیان اینکه شرکت در نشست‌ها برای کشف حقایق و انعکاس اخبار دقیق و صحیح به مردم از وظایف یک خبرنگار است منع خبرنگاران از حضور در برخی نشست‌ها را قابل تأمل خواند و گفت: از مقام شهرستان انتظار می‌رود جلوی چنین برخوردهای ناشایست با اصحاب رسانه را بگیرد.
این مسؤول افزود: گسترش عرصه رسانه و مطبوعات از مؤلفه‌های اساسی در توسعه فرهنگ است که با انعکاس اخبار افکار عمومی را روشن می‌کنند.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان باید به مردم معرفی شود، گفت: خبرنگاران در این راستا با ارائه گزارش‌های گردشگری مهمانان و مسافران بسیاری را به شهرستان فرا خواندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار