مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 500 روحانی بومی و غیر بومی در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 28 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حمید برازش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان به برنامه‌های تبلیغات اسلامی در این ماه اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود اعتبارات مالی برنامه‌ریزی برای این ماه مبارک را با مشکلاتی مواجه کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری برنامه جزء خوانی، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری کلاس‌های آموزشی صحیح خوانی قرآن و نماز از برنامه‌های مد نظر در ماه مبارک رمضان است.
وی با اشاره به اعزام روحانیون به مناطق مختلف استان گفت: در ماه مبارک رمضان 500 روحانی بومی و غیربومی به روستاها، مناطق و بخش‌های دور افتاده استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوند.
این مسؤول در ادامه بر لزوم مشارکت نهادهای فرهنگی و همچنین مسؤولان استانی در گسترش برنامه‌های قرآنی تأکید کرد و افزود: حوزه قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد برای انجام برنامه‌های مدنظر خود با کمبود اعتبار مواجه است و آنطور که شایسته است به مسائل قرآنی در استان توجه نمی‌شود.
برازش خواستار همکاری مسؤولان ارشد استان در اختصاص اعتبارات به بخش قرآن شد و ادامه داد: ماه رمضان ماه قرآن است و انتظار می‌رود مسؤولان در اجرای برنامه‌های مدنظر حوزه قرآنی در این ماه مبارک، تبلیغات اسلامی را کمک کنند.
وی آسیب‌ها و آفت‌های موجود در جامعه را ناشی از دوری و بی‌توجهی به قرآن دانست و تصریح کرد: تعالیم و مفاهیم قرآنی در قالب آموزه‌های دینی بهترین راه مبارزه با جهالت و غفلت است، لذا باید در این خصوص با بسترسازی و ایجاد ساز و کار لازم جامعه را از این آسیب‌ها نجات داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار