سرهنگ جهانگیر انصاری بیان کرد:
این کاهش سهمیه نسبت به سال گذشته به دلیل ظرفیت بالای اعزام مشتاقان از سراسر کشور و پاسخگویی حجم عظیم زائران توسط مسئولان هماهنگ‌کننده مرقد امام صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۳۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 28 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام زائران مرقد امام خمینی(ره) اظهار داشت: امسال ۲۵۰ نفر در قالب چندین دستگاه اتوبوس و خودروهای سبک و سنگین با همت تمامی ادارات و نهادهای این شهرستان در سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه گچساران با اشاره به کاهش سهمیه اعزام زائران مرقد امام خمینی(ره) از شهرستان گچساران در سال جاری عنوان کرد: این کاهش سهمیه نسبت به سال گذشته به دلیل ظرفیت بالای اعزام مشتاقان از سراسر کشور و پاسخگویی حجم عظیم زائران توسط مسئولان هماهنگ‌کننده مرقد امام صورت گرفته است.

وی به همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در تأمین مایحتاج و اسباب ضروری این اعزام اشاره و بیان کرد: امسال استقبال خوبی توسط همه دستگاه های اجرایی این شهرستان در تأمین هزینه‌های این اعزام صورت گرفته و هریک به سهم خود بخشی از هزینه‌های لازم را تقبل کرده‌اند و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرهنگ جهانگیر انصاری در حاشیه این مراسم در گفتگو با آوای جنوب با اشاره به اهمیت تکریم شخصیت حضرت امام راحل(ره) خاطرنشان کرد: شخصیت امام خمینی (ره) به‌گونه‌ای است که جهانیان در مقابل بزرگی این شخصیت سر تعظیم فرود آورده‌اند و ملت ما خود را مدیون بزرگ‌منشی و بزرگ‌مردی ایشان می‌داند چراکه انقلاب اسلامی که نشأت گرفته از تفکرات انقلابی این مرد بزرگ بود در حال تبدیل‌شدن به الگویی برای همه مستضعفین جهان است بنابراین تکریم چنین شخصیتی وظیفه ملتی است که از یوق استکبار توسط این شخصیت نجات پیداکرده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با تأکید بر لزوم تبیین اهداف امام و انقلاب برای نسل جوان و بازگو کردن آن برای قشرهای مختلف به برگزاری آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) اشاره و آن را حرکتی سیاسی برای تجدید میثاق با امام و نائب ایشان عنوان کرد و گفت: حرکت پرشور مردم ولایت‌مدار از نقاط مختلف کشور به سمت حرم امام برای شرکت در آیین بزرگداشت ارتحال ایشان و گوش فرا دادن به فرمایشات نائب امام، حقانیت انقلاب و راه امام را به اثبات می‌رساند.

انصاری ادامه داد: شور و علاقه مردم برای شرکت در آیین بزرگداشت ارتحال امام (ره) به دشمنان ایران، اسلام و جمهوری اسلامی ایران می‌رساند که با وجود گذشت چند سال از پیروزی انقلاب و نیز رحلت امام خمینی (ره) مردم ایران همچنان در صحنه حاضرند و لحظه‌ای از دفاع و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام، انقلاب، امام و شهدا و ولایت غافل نمی‌شوند.
وی تصریح کرد: مردم ما هرساله در سالگرد حضرت امام به شایستگی وظیفه خود را ایفا می‌کنند و اگر روزی در تکریم شخصیت حضرت امام کوتاهی کنیم به آرمان‌های انقلابی پشت کرده‌ایم و قطعاً ملت ما هیچ‌گاه امام را فراموش نخواهند کرد و تکریم شخصیت ایشان را جزو وظایف ذاتی خود می‌دانند و مسئولان هم باید بیش از دیگران خود را مدیون شخصیت امام بدانند و تلاش کنند هیچ‌گاه یاد، نام و راه امام در جامعه دچار کمرنگی نشود و امسال هم ستاد برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام در شهرستان گچساران برنامه‌های ویژه‌ای را در این روز در دست اجرا دارد.
به گزارش آوای جنوب ؛ در این راستا ۲۵۰ زائر گچسارانی مرقد امام راحل ۱۲ خرداد رأس ساعت ۱۴ از محل سالن پد خندق به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

گزارش:علی مراد کاظم پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار