فرماندار گچساران گفت: ۲۵۰ نفر از قشرهای مختلف مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) روز ۱۴خرداد به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می شوند.
کد خبر: ۲۳۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸ 28 May 2016
آوای جنوب؛عبدالرحیم رحیمی روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) افزود: زائران روز ۱۲ خرداد به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام خواهند شد.
رحیمی تصریح کرد: ما هر چه داریم از برکت حرکت پیامبر گونه امام بزرگوار است و برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام (ره) و حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم، نماد پایبندی مردم به آرمان ها و ارزش های امامراحل است.
نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه هرچه از عمرانقلاب می گذرد احساس می شود که جامعه نیاز بیشتری به افکار و اندیشه های امام دارد خاطرنشان کرد: معرفی شخصیت والای ایشان به نسل جوان در جامعه امری بسیار ضروری می باشد و انتقال افکار و آثار آن حضرت به نسل های آینده وظیفه اصلی مسئولان و دستگاههای فرهنگی می باشد .
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد : تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) همکاری لازم را با دستگاههای ذیربط داشته باشند تا این مراسم با شکوه‌تر از همیشه در سطح شهرستان برگزار شود.
وی بیان کرد: کاروان ها در دو گروه جداگانه آقایان و بانوان همراه با مداحان و مبلغان دینی با شکوه خاصی در این آیین معنوی شرکت خواهند کرد.
فرماندار گچساران گفت: کمیته های هفت گانه ستاد بزرگداشت ارتحال امام شامل کمیته حمل و نقل، شورای هماهنگی، انتظامی، برنامه های فرهنگی، طلاب و روحانی، اعزام ، اسکان، اصناف و بازاریان است.

فرماندار گچساران با بیان این مطلب که مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد بطور همزمان روز پنج شنبه در محل مسجد شهیدان برگزار می گردد، از مسئولین خواستند تا با اطلاع رسانی مناسب و حضور فعال به برگزاری این کمک نمایند.
رحیمی از اعزام کاروان زائران مرقد مطهر حضرت امام در روز چهارشنبه ساعت ۱۴ خبر داد و تصریح کرد :مراسم بدرقه کاروان اعزامی به مرقد حضرت امام (ره)روز چهارشنبه محل پد خندق صورت خواهد گرفت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار