تابناک کهگیلویه و بویراحمد
چیزی که باعث وحشت من شده بود وجود کپسول های حاوی گاز کلر در محل تاسیسات بود که اگر آتش به آنجا سرایت می کرد فاجعه ای عظیم رقم می خورد.
کد خبر: ۲۳۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 29 May 2016
طی چند سال اخیر با شروع فصل خشک آتش سوزی های گسترده خسارات فراوانی به منابع طبیعی استان  کهگیلویه و بویراحمد وارد کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، روز جمعه و در پی آتش سوزی اطراف تاسیسات تامین آب شرب شهرستان چرام نگهبان حاضر در تاسیسات پس از دیدن وضعیت پیشروی آتش به سرعت رئیس آب و فاضلاب شهری را مطلع می کند و این مسئول هم به سرعت همراه با فرزند خود آماده حرکت به سوی منطقه مورد نظر می شود.
مدیری که توانست با اقدام به موقع جلوی فاجعه را بگیرد
آرمان حیدری در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد، گفت:پس از اطلاع از حادثه بدون از فوت وقت به مسئولین مربوط به مدیریت بحران زنگ زدم و همزمان همراه فرزند 12 ساله خود و تعدادی از پرسنل اداره که توانستیم آنها را خبر کنیم به سمت محل حادثه حرکت کردیم.
حیدری افزود: در حین حرکت چندین بار با مسئولین تماس گرفتم اما آنگونه که انتظار می رفت اقدامی صورت نپذیرفت. به همین دلیل مجبور به اقدام شدیم و توانستیم بالاخره پس از تلاش های همکاران آتش سوزی را مهار کنیم.
مسئول آبفای شهری چرام به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت :چیزی که باعث وحشت من شده بود وجود کپسول های حاوی گاز کلر در محل تاسیسات بود که اگر آتش به آنجا سرایت می کرد فاجعه ای عظیم رقم می خورد.
حیدری در ادامه افزود: این حادثه به ما مسئولین فهماند که خطر هر لحظه در کمین است بنابراین ضرورت دارد آمادگی کامل برای چنین مواقعی داشته باشیم تا که غافلگیر نشویم و فاجعه ای رخ ندهد.
حیدری که حین انجام عملیات کنترل حریق خودش هم نزدیک بود بر اثر آتش گرفتن کابل برق دچار حادثه شود گفت: بسیار شاکر خداوند هستم خودم و افراد دیگری که همکاری می کردند توانستیم به سلامت این حادثه را کنترل کنیم.
این مسئول از سوخته شدن بیش از 20 متر کابل بزرگ فشار قوی در این حادثه خبر داد و گفت: متاسفانه پمپ 92 کیلوواتی ما به ارزش بیش از 300 میلیون ریال نیز طعمه حریق شد.
حیدری با بیان اینکه احتمال بی آبی در سطح شهر وجود دارد، گفت: هم اکنون چاه اصلی ما از مدار خارج شده است و آب شهرستان از دو چاه رزرو تامین می شود اما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم که در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را هم برطرف نماییم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
مرحبا به آقای حیدری و دیگر کارکنانی که در مهار آتش تلاش نمودند امیدواریم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
دمش گرم که وظیفه ی مدیریتیشو درست انجام داد و حتی فراتر رفت
باید تشویق بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار