رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه خبرداد:
جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با هماهنگی معاونت بهداشت و درمان جمعیت استان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همین هفته تزریق واکسن مننژیت را رایگان اعلام کرد.
کد خبر: ۲۴۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 07 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، سید عادل رهبریان با اعلام این خبر گفت:از همشهریان عزیز خصوصا کسانی که قصد زیارت عتبات عالیات، حج و یا مسافرت خارج از کشور را دارند جهت استفاده رایگان از واکسن فوق دعوت بعمل می آورد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد،ضمن رایگان اعلام کردن تزریق این واکسن در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه همین هفته افزود:قیمت آزاد واکسن فوق 45 هزار تومان بوده و از طرف جمعیت کارت معتبر تزریق صادر می شود.
رهبریان مدت اعتبار واکسن مننژیت و کارت صادره را 2 سال اعلام کرد و افزود: شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تزریق واکسن فوق به جمعیت هلال احمر مراجعه نمایید.
وی در خصوص بیماری مننژیت توضیح داد:کسانی که به حج مشرف می‌شوند بیشتر از دیگر افراد جامعه با بیماری مننژیت یا واکسن مننژیت آشنا هستند به این دلیل که در کشور ما استفاده از واکسن این بیماری برای سفرهای زیارتی الزامی است.با این حال حتی اغلب افرادی که ملزم به استفاده از این واکسن هستند از کم و کیف و علائم ابتلا به آن بی‌اطلاعند یا بهتر بگوییم بیشتر افراد نام بیماری مننژیت را شنیده‌اند، اما بدرستی نمی‌دانند که این بیماری چیست.این بیماری واگیردار به محض ورود به سیستم بدنی فرد، می‌تواند بر مخاط مغز یا نخاع تأثیر بگذارد و منجر به عفونت خون و ذات الریه و در ‌‌نهایت مرگ یک نفر از هر ۱۰ مبتلا شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
رهبریان مدیری تحول گرا در جمعیت راکد و ویران شده هلال احمر دهدشت
فضیلت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
انصافا مدیر جوان فعالیت خلاقیت و نشاط دو چندان به جامعه تزریق می کند مثل مدیر جوان هلال احمر درود و دو صد درود
خالق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
احسنت بر جناب رهبریان،مدیرجوان وتوانمند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار