یادداشتی عجیب:
آقای تاجگردون در این یادداشت واقعیاتی را بصورت علنی بیان می کند که برای برخی باورش تا قبل از این بسیار مشکل بود.آیا مسئولین استان پیگیر این موارد نمی شوند؟
کد خبر: ۲۴۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 13 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،غلام رضا تاجگردون طی یادداشتی در هفته نامه توازن به موضوعاتی اشاره کردند که برای کل مدیریت استان موجب تاسف و برای مردم باعث سرخوردگی است.
آقای تاجگردون در این یادداشت واقعیاتی را بصورت علنی بیان می کند که برای برخی باورش تا قبل از این بسیار مشکل بود.آیا مسئولین استان پیگیر این موارد نمی شوند؟
 اما واقعا چرا در این شهر اینگونه است؟آیا همه ی استان درگیر چنین بی عدالتی هاییست؟ جای استعفا کجاست؟چطور مدیر به همین راحتی با آقای تاجگردون از پارتی بازی می گوید؟این مدیر چه تضمینی داشته که برای آقای تاجگردون اینگونه پیامک پارتی بازی رد و بدل می کند؟
 انتشار این یادداشت بسیار تاسف انگیز و حیرت آور است.ای کاش آقای تاجگردون از اختیارات قانونی خود استفاده می کردی و اعمال قانون می کردید.
متن یادداشت تاجگردون در هفته نامه توازن
چند روز پیش نامه ای خطاب به روســای ادارات نوشــته و خواهش کردم ضمن اینکه تلاش کنند تا فرصتهای شغلی برای جوانان ایجاد شود، در جذب نیرو نیز رعایت عدالت شود و مسیر قانون را طی کنند.
 در آن یادداشت خواستم تا مردم تخلفــات را گزارش دهند. قصد دارم بعــد از آن نامه، برای جلوگیری از تبعیض و سوء استفاده از نماینده، هر سازمانی که تخلف کرد به مردم و مسئولین شان گزارش دهم.
گزارش اولم را به صورت تذکر و بدون اسم خواهم نوشت.
روزی مسئولی پیامکی برایم ارسال کرد. مجموع پیامک من و آن مسئول،درمجموع و مضمونا چنین بود:
مسئول مربوطه :سلام آقای تاج گردون؛ آقای ....که فرمودی، از این هفته بیرون کردیم حالا چه کسی را به جای ایشان بزاریم؟
 تاج گردون :چرا اخراج کردید؟ من تذکر دادم چرا فامیل بازی در آوردید و پسرخاله فلانی که حقش نبود را گذاشتید ســرکار. مگه شما مسئول این شدید که فامیلتون رو بزارید سرکار
مسئول مربوطه: به هرحال حرف شما درست بود و عذر ایشان را خواستیم بجای ایشان چند نفر به ما معرفی شده شما یکی شونو بفرمایید تا بزاریم سرکار. آقای .....توسط.....معرفی شده، آقای....توسط.....معرفی شده،آقای... توسط ... معرفی شده و ..
تاج گردون :اینا که همشون فامیل این و اونه. لطفا اگه پیمانکار قبول داره چون از اختیارات ایشــان است با فلانی که از قشقایی هاست تماس بگیرید بگو یک ترک نیازمند و مستضعفی که خانوادش همش بیکار باشه معرفی کنه و از طریق اداره کار معرفی بشه تا این احساس تبعیض کمتر بشه.
چند روز بعد؛ همان آقایانی که دوستان یا فامیلشون را معرفی کرده بودند با من تماس داشتند که رئیس آن اداره به ما زنگ زده و گفته ما یک نیرو میخواستیم جذب کنیم، اســم پسر شما یا فامیل شما را دادیم به آقای تاج گردون و ایشان قبول نکرد این حکایت من و مدیــران و رعایت قانون و جلوگیری از تبعیض اســت.
این یادداشت را بدون اسم نوشتم و قطعا یادداشت بعدی من مستقیما و با اسم و عنوان است. اگر این کار را نکنم اتفاقی خواهد افتاد مثل جذبهای غیرقانونی نفت در حراست و... که بدون مجوز نیرو آوردند و تذکرات من را سیاسی دانستند تا امشب و در این ماههای مبارک رمضان چند صد نفر خانواده فقیر حجمی کار نفت ســه ماه حقوق نگیرند، چون یک روزی یک نفر به خاطر اینکه چند فامیل خودش را بیاره سرکار یک فاجعه درست میکنه که یک سال بعد صداش در میاد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
این هم یک شانتاژ تبلیغاتیست خودش مسئول نابسامنی های اداری و مدیریتی در استان است او در فقر و بیکاری و رکود و فساد اداری استان سهیم و دخیل است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار