تابناک کهگیلویه و بویراحمد
پس از انتخاب عدل هاشمی به عنوان نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده این اولین حضور وی به عنوان نماینده مجلس در این برنامه خواهد بود.
کد خبر: ۲۴۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 15 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،عدل هاشمی پور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه دنا حاضر می شود.
پس از انتخاب عدل هاشمی به عنوان نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده این اولین حضور وی به عنوان نماینده مجلس در این برنامه خواهد بود.
کانال تلگرامی عدل هاشمی پور با انتشار پیامی نوشت:حضور حاج عدل هاشمی نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه ٬ بهمئی ٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در برنامه زنده تلویزیونی « نگاه روز » شبکه دنا « امروز» چهارشنبه 26 خرداد ساعت 22 شب
لازم به توضیح است در این کانال تلگرامی آدرس سایتی با نام خود آقای هاشمی معرفی می شود که با مراجعه به لینک ارائه شده متوجه می شوید که این سایت خیلی کم بروز رسانی می شود ضمن اینکه در هر خبری که از طریق کانال تلگرامی سردار هاشمی منتشر می شود ، در پایان خبر شما را به بازدید از سایت شخصی وی دعوت می کنند.
به نظر می رسد با توجه به فعال بودن مداوم عدل هاشمی اخبار پیرامون وی کم نیست و همچنین این سایت می تواند مرجعی برای اطلاع رسانی اخبار وی جهت جلوگیری از انتشار برخی خبرهایی که شاید چندان سندیتی ندارند باشد.
یکی دیگر از سیاسیون استان که این موضوع را به خوبی مدیریت می کند پورتال مردمی غلام رضا تاجگردون است که به خوبی و در مواقع لازم مواضع خود را در سایت شخصی انتشار می دهد و همین سایت مرجع برخی خبرهای وی برای رسانه ها می شود.

با مراجعه به سایت شخصی عدل هاشمی متوجه می شوید که این سایت چندان بروز نیست و برخی از صفحات فرعی سایت هم باز نمی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار