فرمانده انتظامی شهرستان گچساران اعلام کرد:
سرهنگ"علی کرم بازیان"در خصوص طرح جريمه مشمولان غايب گفت: قانون گذار نحوه پرداخت مبلغ جريمه را به صورت نقدي و قسطي تعيين کرده است و بر اساس قانون فقط تا پايان سال 1395 اين طرح معتبر است.
کد خبر: ۲۴۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 15 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،فرمانده انتظامی شهرستان گچساران افزود: تمام کساني که در سال گذشته موفق به واريز وجه جريمه نشده اند، بايد با مراجعه به دفاترخدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10 ) نسبت به ثبت درخواست خود مبني بر پرداخت مبلغ جريمه به صورت نقدي، قسطي يا در قالب استفاده از تسهيلات اعطايي اقدام کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بيان کرد : همه متقاضيان مي بايست يکي از اين روش ها را انتخاب و نسبت به پرداخت وجوه جريمه اقدام کنند. وي ادامه داد: متقاضيان با پرداخت نقدي جريمه يک شناسه واريز دريافت کرده و پس از واريز وجه ،کارت صادر و به نشاني فرد ارسال مي شود.
اين مقام انتظامي در ادامه با تشريح شرايط قسط بندي مبلغ جريمه مشمولان غايب گفت: متقاضيان در ابتدا مي بايست يک سوم مبلغ جريمه را پرداخت کرده و مبلغ باقيمانده را به صورت قسطي تا پايان سال 1395 پرداخت کنند که در اين راستا بانک قوامين به عنوان بانک عامل پيش بيني شده است.
سرهنگ بازیان افزود: به افرادي که نيمي از وجه جريمه خود را پرداخت کرده باشند، اجازه يک مرحله خروج از کشور به منظور سفرهاي زيارتي را مي دهيم و امکان بهره بندي از برخي امکانات به صورت موقت را خواهند داشت.
وي در خصوص نحوه استفاده متقاضيان از تسهيلات گفت: مشمولان طرح يک سوم پول را به بانک قوامين به عنوان بانک عامل پرداخت کرده و پس از آن مراحل دريافت وام را طي مي کنند.
اين مقام ارشد انتظامي در شهرستان گچساران مطرح کرد : شرايط اعطاي وام بر اساس قوانين بانک مي باشد و طبق ضوابط و شرايط بانک ، وام به متقاضيان اعطاء مي شود.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطر نشان کرد : وام به همراه يک سوم پرداختي از طريق بانک به صورت يکجا به خزانه واريز شده و کارت معافيت توسط اين سازمان صدور و به نشاني فرد ارسال مي شود.
 وي گفت: شرايط دريافت وام بر اساس شرايط مورد توافق متقاضي و بانک است که اين حالت مانند واريز نقدي وجه جريمه است و کارت متقاضي بلافاصله صادر مي شود.
سرهنگ بازیان با بيان اينکه نامه هاي پرداخت تسهيلات از بيستم خرداد ماه به متقاضيان ارائه مي شود، گفت: هماهنگي لازم براي تقسيط وجه جريمه و پرداخت تسهيلات با بانک انجام شده و نامه هاي مربوطه را در زمان اعلامي به متقاضيان ارائه تا با انتخاب يکي از روش ها نسبت به پرداخت مبلغ جريمه اقدام کنند.
وي يادآور شد: بانک ها از طريق نوبت بندي اقدام به پرداخت وام مي کنند بنابراين با توجه به محدود بودن منابع مالي بانک ها ، اولويت با افرادي است که درخواست خود را زودتر ثبت کرده اند.
خبر:سمیرا نصاری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
اینها که تکرلر توضیحات سردار کمالی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار