رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:سوانح جاده ای امسال در این استان 21 کشته و دو هزار 137 مصدوم به جای گذاشت.
کد خبر: ۲۴۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 21 June 2016
جلال پوران فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت یکهزار و 462 حادثه رانندگی در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.
وی بیان کرد: از این تعداد 18 کشته و یکهزار و 46 مصدوم آن در جاده های برون شهری و بقیه در جاده های درون شهری بوده است.
پوران فرد ابراز کرد: مصدومان این حوادث رانندگی در کمترین زمان ممکن به بیمارستان ها و یا مراکز درمانی این استان اعزام شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته 841حادثه رانندگی در این استان رخ داد.
وی گفت: حوادث رانندگی سه ماهه نخست سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و 161مصدوم و 31 کشته داشت.
پوران فرد تصریح کرد: امسال 38 مسمومیت با گاز منواکسید کربن در کهگیلویه و بویراحمد ثبت شد در حالی که تعداد مسمومیت با گاز منواکسید کربن در این استان مدت مشابه سال گذشته 79 مورد بوده است.
وی تعداد کل ماموریت های فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری را 9 هزار 650 مورد برآورد کرد و افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته هفت هزار و 947 مورد ماموریت حوادث در این استان پوشش داده شد.
پوران فرد ابراز کرد: 35 پایگاه امداد جاده ای و شهری با 270 نفر امدادگر درکهگیلویه و بویراحمد به حادثه دیدگان امدادرسانی می کنند.
وی عنوان کرد: از این تعداد 23 پایگاه جاده ای و 12 پایگاه شهری است.
پوران فرد گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در قالب سه طرح امداد زمستانی، نوروزی و تابستانی در طول سال خدمات مختلفی را به متقاضیان ارائه می دهد.
مسئولان کم عرض بودن جاده های ارتباطی، کمبود بزرگراه و نبود آزادراه و خطای انسانی را از مهمترین دلایل وقوع حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد می دانند.
متولیان جاده های گچساران به بهبهان و یاسوج به اصفهان را از پرخطرترین جاده های ارتباطی این استان اعلام کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار