دادستان چرام از کاهش چشمگیر نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه از هفت ماه پیش تاکنون ما هیچ پرونده نزاع دسته جمعی در این شهرستان نداشتیم.
کد خبر: ۲۵۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 22 June 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، احمد مولایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وظایف قوه قضائیه، بزرگترین وظیفه قوه قضائیه را اجرای عدالت دانست و اظهار کرد: قوه قضائیه به دنبال این است که حق در کشور برقرار بوده و هیچ کسی طالب حق دیگری نباشد.

دادستان چرام با بیان اینکه در قوه قضائیه دادستان به عنوان مدعی عموم و چشم قوه قضائیه در برخورد با جرایم و تخلفات دیده می‌شود، عنوان داشت: در کنار مبارزه با تعرضاتی که به حقوق دولت و اجتماع صورت می‌گیرد، دادستان برخورد با تعرض به حقوق افراد را نیز بر عهده دارد.

وی با ذکر این مطلب که اعتقاد ما بر این است که قبل از ورود دادستان به جرم، از وقوع آن پیشگیری شود و جرمی اتفاق نیفتد، ابراز کرد: در زمان وقوع جرم نیز تلاش ما بر این است تا از ظرفیت شورای حل اختلاف جهت برقراری صلح و سازش استفاده شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به آمار وقوع جرم در چرام و با بیان اینکه در مقایسه با آمار سال 93 و 94 به جز یک مورد در همه موارد کاهش جرم داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: برنامه ما برخورد جدی با افرادی است که نسبت به حقوق بیت‌المال و افراد دیگر تعرض ما می‌کنند.

مولایی به نزاع‌های دسته جمعی که زمانی در شهرستان چرام معضل بزرگی بود اشاره داشت و ابراز کرد: خوشبختانه از هفت ماه پیش تاکنون ما هیچ پرونده نزاع دسته جمعی نداشتیم.

دادستان چرام با اشاره به حفاری‌های غیرمجاز در بخش سرفاریاب اشاره کرد و متذکر شد: در صورت مشاهده چنین مواردی برخورد ما سخت و قاطعانه خواهد بود.

وی در بخش بعدی از سخنان خود با اشاره به جمع‌آوری احشام در سطح شهر، خاطرنشان کرد: وقتی اسم شهر به میان آورده می‌شود قانون شهرنشینی هم باید رعایت شود و انتظار ما از مردم این است که در این خصوص سهل انگار نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار