رئیس دادگستری چرام بیان کرد
برازنده در خصوص نوع و کیفیت کار خود در شهرستان چرام گفت: در این مدتی که در شهر چرام بودم تمام تلاش خود را بکار گرفتم که با مردم این شهرستان حتی با کسانی که به عنوان مجرم در این نهاد حاضر می شدند، با نهایت احترام برخورد کنم
کد خبر: ۲۵۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 23 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در نشست مسئولین دادگستری شهرستان چرام با اصحاب رشانه که به مناسبت هفته قوه ی قضائیه برگزار شد،مهمترین اخبار حوزه ی قضائی این شهرستان، در اختیار رسانه ها قرار گرفت.
ابتدای جلسه رئیس دادگستری این شهرستان به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه تحت مدیریت خود پرداخت و پس از آن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
بیشترین آمار جرائم در شهر چرام/پایان ماموریت برازنده در چرام
برازنده نشست خبری با اصحاب رسانه را آغاز برنامه های دستگاه قضائی شهرستان چرام اعلام کرد و افزود:دیگر برنامه های گرامیداشت هفته قوه ی قضائیه دادگستری چرام دیدار با امام جمعه محترم، دیدار با خانواده‌های محترم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با مددجویان قوه قضائیه شهرستان در زندان دهدشت و ارائه گزارش عملکرد دادگستری شهرستان چرام در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته، خواهد بود.
رئیس دادگستری چرام در این جلسه مهمترین موضوعات پرونده های ورودی به دادگستری چرام را در مباحث حقوقی و کیفری در سال 94به ترتیب:توهین به اشخاص،ضرب و جرح عمدی،سرقت تعزیری،تهدید و تعقیب بوده است هر چند این جرائم از سال 90 تا کنون بوده اما در اولویت آن ها جابجایی صورت می گرفت.
وی  در شهرستان چرام کمترین آمار مربوط به جرایم انتخاباتی دانست و در ادامه افزود: در خصوص راه‌های پیشگیری از ناهنجاری طلاق مصوباتی داشتیم که اثرگذار بود، در رابطه با خرید و فروش سلاح‌ها و استفاده از سلاح‌های عمومی نیز تصمیم بر ضبط سلاح‌ها ولو مجاز که مخل به نظم و امنیت باشد، گرفته شد.
مشکلات قضائی شهرستان چرام
برازنده در بخش بعدی از سخنان خود به مشکلات دادگستری چرام اشاره داشت و متذکر شد: ساختمان مجموعه در حال حاضر به هیچ عنوان پاسخگوی مراجعه کنندگان و تعداد پرسنل در حال خدمت نیست.
این مسؤول، تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که صورت گرفته و تعاملی که دستگاه قضایی با مسؤولان سازمان داشته، قول زمینی را گرفته‌ایم و حدود آن جهت احداث مشخص شده که به محض اینکه اعتبار لازم در اختیار ما قرار گرفت اقدامات اجرایی را شروع می‌کنیم.
رئیس دادگستری چرام، کمبود کادر قضایی را از دیگر مشکلات دادگستری دانست و اظهار کرد: بیش از 40 درصد کادر قضایی ما هنوز خالی است و به مرحله ایده آل خود نرسیده‌ایم، هر چقدر تعداد همکاران قضایی ما بیشتر باشد روند خدمت‌گذاری بهتر است و پرونده زودتر به نتیجه می‌رسد که در نهایت، رضایتمندی ارباب رجوع در پیش خواهد داشت.
پایان ماموریت برازنده در چرام
در ابتدای این نشست برازنده اعلام کرد: با توجه به اتمام ماموریت خود در شهر چرام علاوه بر ارائه گزارش عملکرد سالانه گزارشی هم از عملکرد دوره ی ماموریت خود ارائه می دهد. وی در همین زمینه از افزایش سه برابری طلاق از ابتدایی ورود خود به شهرستان و کاهش شدید نزاع های دسته جمعی خبر داد.
برازنده در خصوص نوع و کیفیت کار خود در شهرستان چرام گفت: در این مدتی که در شهر چرام بودم تمام تلاش خود را بکار گرفتم که با مردم این شهرستان حتی با کسانی که به عنوان مجرم در این نهاد حاضر می شدند،  با نهایت احترام برخورد کنم و الحمدالله احساس می کنم در این خصوص موفق بوده ام ضمن اینکه از همین جا از مردم شریف شهرستان چرام حلالیت می طلبم.
در پایان این نشست خبرنگاران حاضر ضمن تشکر از پاسخگویی های آقای برازنده به عنوان رئیس دادگستری شهرستان چرام به اصحاب رسانه در مدت زمان مسئولیت ،برای وی در جایگاه جدید خدمت رسانی به مردم،آرزوی توفیق نمودند.
بیشترین آمار جرائم در شهر چرام/پایان ماموریت برازنده در چرام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار