در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
من مسول مالی بودم که خودم تا 7 ماه حقوق نمی گرفتم با آنکه متاهل بودم چون در یک اتاق در منزل پدری ام زندگی می کردم و خرجم را هم پدر متحمل می شد.
کد خبر: ۲۵۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 23 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،این روزها یکی از مهمترین موضوعاتی که رسانه ها و همچنین سیاسون را به شدت درگیر خود کرده است،بحث حقوق های بالای برخی افراد است.چیزی که باعث شد این افشاگری ها بیشتر در بطن جامعه سر و صدا کند ، وضعیت بد اقتصادی و اشتغال در سطح عمومی جامعه است.
برخی افراد در حالی حقوق های چند صد میلیونی می گیرند که برخی دیگر در وضعیت نه چندان خوبی از نظر درآمدی به سر می برند.در این خصوص برخی افراد هم از شرایط سوء استفاده کرده و به تصفیه حساب های سیاسی می پردازند.
اما در این بین افرادی هستند که ضمن حضور مکرر در فرایند انقلاب و نظام ،مانند دیگر حقوق بگیران ،حقوقی معمولی دریافت می کنند.
سرتیپ بازنشسته سپاه احمد خورشیدی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت حقوق خود به خبرنگار ما گفت:در سال 58 که سپاه را در شهر گچساران تاسیس کردیم من مسول مالی بودم که خودم تا 7 ماه حقوق نمی گرفتم با آنکه متاهل بودم چون در یک اتاق در منزل پدری ام زندگی می کردم و خرجم را هم پدر متحمل می شد و پس از آن تا یکسال ماهی پانصد تومان حقوق برداشتم امروز که بازنشسته سپاه هستم با 30 سال سابقه و 79 ماه جبهه و 30 درصد جانبازی ،حقوقم 2/3 میلیون تومان است وبرای جبران کسری هزینه زندگی ام در جایی هم مشغول کار شده ام که 2/1 میلیون تومان هم از آنجا موقتا می گیرم و هنوز هم مستاجرم هنوز هم ! شاید باورتان نشود اما واقعیت دارد.
احمد خورشیدی از فرماندهان باسابقه دفاع مقدس و همچنین پدر داماد دکتر احمدی نژاد است که در زمان دولت نهم هم انتقاداتی به کابینه دولت احمدی نژاد داشت.احمد خورشیدی هم اکنون ساکن شهر تهران است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
اين اقا ادم درستي بوده ،نون حلال خورده،از اون ....... سپاه هم بنويسيد همشون كه درستكار نيستن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
احمد بچه پاکی است
ولی وای به حال روزی که قاط بزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
این طور هم نیست،، که اقای خورشیدی فرمودند،،

یکی از همکارانش اقای هاشمی نماینده کهگلویه خرج تبلیغاتش سر به فلک کشید
قاسم
|
-
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
به نظر من صحت داره چون چندین آشنای سپاهی دارم با مدرک لیسانس ،، خدایی میانگین حقوقشان از یک میلیون و دویست بیشتر نیست البته از سرهنگی به پایین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار