کد خبر: ۲۵۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 23 June 2016
تابناک / این دختر برای مهمانی به خانه یکی از اقوام خود در این روستا رفته بود که هنگام بازی در اطراف رودخانه ، سر خورد و به داخل آب افتاد.

به گزارش تابناک گیلان، دختری 12 ساله سنگری روز گذشته در رودخانه به کام مرگ رفت.

فرمانده انتظامی رشت گفت : نازنین عشقی دختر 12 ساله اهل روستای گیله پرده سر بخش سنگر شهرستان رشت دیروز در رودخانه روستای خمام رود دلچه این بخش غرق شد.

سرهنگ رحیم شعبانی افزود : این دختر برای مهمانی به خانه یکی از اقوام خود در این روستا رفته بود که هنگام بازی در اطراف رودخانه ، سر خورد و به داخل آب افتاد.

وی گفت : به دلیل شدت جریان رودخانه خمام رود که در این موقع از سال برای آبیاری شالیزارها پرآب است و تلاش امدادگران برای پیدا کردن جسد دختر 12 ساله تا آخرین ساعات روز گذشته بی نتیجه مانده بود.


به گزارش تابناک ، عصر روز گذشته، کاوش ها جهت یافتن جسد بی جان دختر ۱۲ ساله غرق شده در رودخانه خمام رود"سنگر نتیجه داد.

محمد رضا پورمحمد مسوول تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در این باره گفت: در پی غرق شدن دختر ۱۲ ساله در رودخانه خمام رود سنگر صبح روز گذشته در مکان بخشداری سنگر با حضور نماینده فرمانداری رشت، بخشدار سنگر، معاونت بخشداری، فرماندهی سپاه، ریاست آبیاری، فرماندهی انتظامی بخش سنگر و همچنین رییس هلال احمر شهرستان رشت جهت انسجام در جستجو، جلسه اضطراری در خصوص فرد غرق شده تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: تیمی متشکل از ۶ تن از آتش نشانان غواص بهمراه تجهیزات غواصی با همراهی گروه های جستجو و اهالی محل در چندین نقطه رودخانه تقسیم شده و پس از چندین ساعت کاوش سرانجام در حوالی ۴ کیلومتر پس از محل حادثه جسد متوفی توسط تنی چند از اهالی محل پیدا شد و به بیرون از آب انتقال یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار