مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همراه‌سرای بیمار در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به همت خیرین راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 26 June 2016
سالار جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اموری که در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر چیز مردم محروم و مستضعف به آن نیازمند هستند خدمات درمانی است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بیان کرد: در بسیاری از مناطق از جمله در مناطق دور افتاده نیاز به همت خیرین برای رفع مشکلات مردم در حوزه سلامت و درمان داریم.

وی با بیان اینکه در شهرهای استان نیز کمبودهایی وجود دارد که برای رفع آن‌ها نیازمند همکاری خیرین هستیم بیان کرد: در شهر یاسوج یکی از اقدامات خوبی که به همت خیرین تاکنون انجام شده ساخت همراه‌سرای بیمار در دو طبقه در بیمارستان امام سجاد(ع) این شهر است.

جوکار اظهار کرد: این ساختمان در دو طبقه بوده که مساحت آن 250 متر مربع است و تا عید فطر امسال طبقه دوم آن نیز مسقف خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 100 میلیون تومان برای آن هزینه شده است، افزود: برای تکمیل‌ این ساختمان به همت دوباره خیرین نیاز داریم.

این مسؤول یکی از مشکلات بیماران را همین موضوع سرپناه برای همراهان بیمار دانست و گفت: همراهان بیمار که برخی از آن‌ها از طبقه محروم جامعه هستند با حضور در شهرها و همراهی با بیمار دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شوند که لازم است برای رفع این مشکل خیرین همت کرده و در تکمیل همراه‌سرا ما را یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار